Sajam f.re.e: Hrvatska zemlja-partner predstavila turističku ponudu

Slika /arhiva/w-140220-munch4.jpg

Danas je na sajmu f.re.e u Muenchenu Hrvatska turistička zajednica održala konferenciju za medije kojoj su prisustvovali predstavnici hrvatskih i njemačkih medija, a na kojoj je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić istaknula važnost njemačkog tržišta za hrvatski turizam, dok je direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić održao prezentaciju o aktualnim novostima i posebnim proizvodima. Ministar turizma Darko Lorencin izrazio je veliko zadovoljstvo nastupom Hrvatske na sajmu, ali i velikim interesom posjetitelja. "Turisti iz Bavarske i Njemačke za nas su posebno važni te nam je cilj zadržati i opravdati njihovo povjerenje. Upravo zbog toga puno radimo na razvoju novih proizvoda s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao dinamične i poželjne turističke destinacije. Ova je godina vrlo važna za hrvatski turizam, jer imamo definiranu Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, a uz koju ćemo uskoro imati i Strateški marketinški plan“, rekao je ministar Lorencin. „Njemačka je već godinama jedno od tri najvažnija emitivna tržišta za Hrvatsku, a pogotovo njezin južni dio, odnosno Bavarska. Prema procjenama, turisti iz Bavarske ostvaruju trećinu od više od dva milijuna dolazaka i trećinu od 15,5 milijuna noćenja, koliko su u prošloj godini u Hrvatskoj ostvarili njemački turisti. Upravo je stoga važno štp je Hrvatska na najvećem bavarskom turističkom sajmu zemlja-partner, te se nadamo da će velik broj posjetitelja pronaći informacije i ponudu zbog koje će i ove godine doći u Hrvatsku'', rekla je direktorica Matešić.

Danas je na sajmu f.re.e u Muenchenu Hrvatska turistička zajednica održala konferenciju za medije kojoj su prisustvovali predstavnici hrvatskih i njemačkih medija, a na kojoj je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić istaknula važnost njemačkog tržišta za hrvatski turizam, dok je direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić održao prezentaciju o aktualnim novostima i posebnim proizvodima. Ministar turizma Darko Lorencin izrazio je veliko zadovoljstvo nastupom Hrvatske na sajmu, ali i velikim interesom posjetitelja. "Turisti iz Bavarske i Njemačke za nas su posebno važni te nam je cilj zadržati i opravdati njihovo povjerenje. Upravo zbog toga puno radimo na razvoju novih proizvoda s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao dinamične i poželjne turističke destinacije. Ova je godina vrlo važna za hrvatski turizam, jer imamo definiranu Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, a uz koju ćemo uskoro imati i Strateški marketinški plan“, rekao je ministar Lorencin.

„Njemačka je već godinama jedno od tri najvažnija emitivna tržišta za Hrvatsku, a pogotovo njezin južni dio, odnosno Bavarska. Prema procjenama, turisti iz Bavarske ostvaruju trećinu od više od dva milijuna dolazaka i trećinu od 15,5 milijuna noćenja, koliko su u prošloj godini u Hrvatskoj ostvarili njemački turisti. Upravo je stoga važno štp je Hrvatska na najvećem bavarskom turističkom sajmu zemlja-partner, te se nadamo da će velik broj posjetitelja pronaći informacije i ponudu zbog koje će i ove godine doći u Hrvatsku'', rekla je direktorica Matešić.

Direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić, osvrnuo se na rezultate ostvarene u 2013. godini, predstavio hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na prirodne ljepote te kulturnu i povijesnu baštinu, kao i raznovrsnu gastronomsku i enološku ponudu. Posebno je naglasio dobru prometnu povezanost s Bavarskom, a dao je i pregled novosti za 2014. godinu, uključujući jačanje nacionalnog turističkog brenda Hrvatske kroz izgradnju nove brending strategije, poticanje turističkog prometa u razdoblju pred i posezone, kao i razvoj i provedbu integrirane komunikacijske strategije.

Nakon konferencije, svi su se, zajedno s novinarima, zaputili u halu A6, na štand gdje je u suradnji s projektom Pogled u plavo predstavljena hrvatska ronilačka ponuda. Goran Čolak, vrhunski ronilac koji, osim brojnih svjetskih odličja u raznim ronilačkim disciplinama, drži i Guinnessov rekord u ronjenju na dah od nevjerojatne 23 minute, tom je prilikom prisutnima objasnio osnove ronjenja.

Ministra turizma Darka Lorencina, u sklopu drugog dana službenog posjeta Münchenu i sudjelovanju na međunarodnom turističkom sajmu f.re.e 2014., primila je zamjenica predsjednika bavarske vlade Ilse Aigner, koja je ujedno i bavarska ministrica gospodarstva, medija, energije i tehnologije. Razgovarali su o ulasku Hrvatske u Europsku uniju i mogućnostima koje su time otvorene, a ministar je naglasio kako se pripremaju brojni projekti za razdoblje do 2020. godine te kako se puno radi na poboljšanju investicijske klime, zbog čega su i doneseni zakoni o strateškim investicijama i poticanju ulaganja. Spomenuo je i Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, koju je usvojio Hrvatski sabor, i koja predviđa investicije od sedam milijardi eura, od čega je polovica od tog iznosa predviđena za hotelski sektor. Također, najavio je i privatizaciju turističkih kompanija Plat, Imperijal Rab i Maestral.

Zamjenicu predsjednika bavarske vlade Aigner posebno je zanimao razvoj kontinentalnog turizma, na što je ministar spomenuo primjer Zagreba koji se ubrzano turistički razvija, ali i zagrebački prsten, u kojem cvate razvoj wellness turizam. Također, posebno je izdvojio i primjer Podunavlja kao područja gdje postoje dobri resursi i gdje je potrebno kreirati turističku destinaciju. Aigner je već posjetila Dubrovnik, a obećala je da će ponovno doći u Hrvatsku.

Jučer se ministar Lorencin susreo i sa Selimirom Ognjenovićem, direktorom turoperatora ID Riva, kao i s predstavnicima turoperatora Studiosus, koji je najveći turoperator za studijska putovanja. Studiosus od 2013. godine u svojoj ponudi ima i Hrvatsku te su lani ostvarili ukupan promet od 100 tisuća putnika.

Hrvatski štand od samog otvaranja izaziva velik interes posjetitelja. Važnost hrvatskog turizma za bavarsko tržište pokazuje i činjenica da je štand posjetio Joachim Herrmann, bavarski ministar za unutarnje poslove, graditeljstvo i promet, kojega je pozdravila direktorica Matešić. Osim predstavljanja nacionalne turističke ponude i svih hrvatskih regija te ponude brojnih suizlagača, ove je godine obogaćen predstavljanjem projekta Pogled u plavo koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje, a tu je i štand Hrvatske gospodarske komore na kojem se predstavljaju brojni proizvođači, uz dnevne nastupe na glavnoj pozornici, kojima se predstavlja hrvatska folklorna baština.

Na sajmu je danas održana i poslovna radionica s predstavnicima autobuserske branše u sklopu manifestacije „Bustouristik Forum – budućnost autobusnih tura“, za koju su hrvatski partneri pokazali izniman interes – svih 20 raspoloživih mjesta popunili su još u prosincu prošle godine. Na radionici se raspravljalo o korištenju društvenih mreža za autobusere, a na kraju su sudionici obišli sajam, te posjetili hrvatski štand.

Sajam u Münchenu traje do 23. veljače, a očekuje se da će nadmašiti prošlogodišnje rezultate kad se 110 tisuća posjetitelja upoznalo s ponudom 1500 izlagača iz 50 zemalja svijeta.



Pisane vijesti