"Sa zagrebačkih prozora", poziv na fotografiranje lijepih pogleda

Slika /AAA_2020_ABC/a_fotke/200408_bd_s_prozora.jpg

Turistička zajednica grada Zagreba pokrenula je kampanju "Sa zagrebačkih prozora" kojom poziva građane da iz svojih domova fotografiraju nešto lijepo u svojim kvartovima, što će objaviti na Facebook profilu "visitzagreb" i time promovirati i preporučiti Zagreb za posjet nakon krize.

Na Facebook stranici (www.facebook.com/visitzagreb) građani mogu objaviti fotografije zagrebačkih kvartova snimljene sa vlastitih balkona, prozora i terasa. 

Sve primljene fotografije, TZGZ će objaviti i na svojem blogu lovezagreb.hr, gdje će posjetitelji moći virtualno prošetati Zagrebom i zagrebačkim kvartovima na malo drugačiji način.
 
Kampanja će trajati do nedjelje, 19. travnja i to isključivo na spomenutoj Facebook stranici.

„S obzirom na preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite da ostanemo doma, kampanjom „Sa zagrebačkih prozora“ želimo potaknuti naše sugrađane da pronađu nešto lijepo u svemu što nas je snašlo ovih dana i da nam pokažu svoj „pogled“ na Zagreb. Jednako tako, želimo podsjetiti sve one koji su bili u našem gradu na zanimljive zagrebačke vedute, a one koji nas nisu još posjetili, želimo potaknuti da Zagreb uvrste na svoju listu putovanja", poručila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.

Bienefeld je komentirala i tešku situaciju za turizam u Zagrebu, Hrvatskoj i cijelom svijetu zbog pandemije covida 19, naglašavajući da je prije eskalacije te zaraze ova godina, prema svim najavama i pokazateljima, trebala biti najbolja za turističku industriju Zagreba i cijelu Hrvatske.

"No, sada je sve suprotno, i 'voljom više sile' ova je godina postala najtežom i najizazovnijom u novijoj povijesti, ne samo za turizam. Usred pandemije Zagreb se suočio s jakim potresom i velikim štetama, što je dodatno otežalo situaciju, pa i neki hoteli koji su trebali raditi zbog potresa to više ne mogu", kaže Bienenfeld.

Turistička zajednica nastavlja s aktivnostima i učinit će, kako dodaje, sve kako bi pomogla u prevladavanju krize, pa je već pripremila zanimljive sadržaje na internet stranicama i društvenim mrežama. (Hina/TZGZ)

Pisane vijesti