- Objavljeno: 08.12.2015.
Rekordna turistička godina obilježena na Kvarnerskom danu turizma
Rekordnih turističkih jedanaest mjeseci ove godine na Kvarneru, s čak 9 % više gostiju i 8 % više ostvarenih noćenja, ili gotovo 2,5 milijuna gostiju s više od 13 milijuna noćenja, pokazuju da je riječ o velikoj turističkoj destinaciji. Gosti na Kvarner dolaze iz čak 70 zemalja i sa sobom donose svoja očekivanja i najrazličitije navike, a više nego u bilo kojem drugom gospodarskom sektoru, u turizmu je čovjek ključ uspjeha.
O tome je danas bilo riječi na tradicionalnom Kvarnerskom danu turizma, održanom u Opatiji, u organizaciji Turističke zajednice Kvarnera, koja je tako zahvalila i dodijelila priznanja brojnim zaslužnim pojedincima i tvrtkama koji „nose“ turizam Kvarnera.
Župan Zlatko Komadina i direktorica TZ Kvarnera dr. sc. Irena Peršić Živadinov bili su domaćinima brojnim uzvanicima, među kojima su bili predstavnici ministarstava turizma, gospodarstva te pomorstva, prometa i infrastrukture, generalni konzul Republike Italije u Hrvatskoj, načelnica Policijske Uprave PGŽ, predsjednik Hrvatske gospodarske komore, članovi Skupštine, Turističkog vijeća i Nadzornog odbora TZ Kvarnera, gradonačelnici i načelnici, predstavnici Instituta za turizam i Fakulteta za hotelski i turistički menadžment, brojni ugostitelji, iznajmljivači i predstavnici turističkih agencija, turističke djelatnice i djelatnici, dobitnici priznanja u akciji Čovjek ključ uspjeha, direktorice i direktori turističkih zajednica, te predstavnici medija, kao i drugi uvanici.
Svečanost je započela održavanjem 4. sjednica Skupštine TZ Kvarnera, na kojoj su usvojeni izvještaj o radu za 2015. godinu te program rada TZ Kvarnera s financijskim planom za 2016. godinu. Turizam Kvarnera sljedeće godine očekuje 2,4 milijuna dolazaka i 13,1 milijuna noćenja, što je na razini očekivanog ostvarenja za 2015. godinu. Najveća primarna tržišta Kvarnera i nadalje ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija i Italija, jasno uz domaće goste.
Prioritetni turistički proizvodi na koje će se TZ Kvarnera fokusirati sljedeće godine su aktivni odmor, poslovni i zdravstveni turizam, proizvodi sporta i soft adventure, te nautički i kulturni turizam. U 2016. godini jedan od važnijih zadataka je izrada novog Strateškog plana razvoja turizma sa Strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020., za koji će se izvođača odabrati na natječaju. Pored izrade novog strateškog okvira za razvoj turizma, prema Programu rada za 2016. godinu Turistička zajednica nastavit će s implementacijom brend strategije Kvarnera te razvoj novih turističkih proizvoda uz uvođenje novih marketing brendova te njihovo pozicioniranje na tržištu.
Jedna od izuzetno važnih predviđenih aktivnosti upravljanja destinacijom je i razvoj dodane vrijednosti ponude u razdoblju pred i posezone. Produljenje turističke sezone i poboljšanje kvalitete turističkih proizvoda zahtijevaju stalno kreiranje novih proizvoda i razvoj novih turističkih doživljaja čiji su ciljevi veće zadovoljstvo gostiju i bolji financijski rezultati turističkog gospodarstva. TZ Kvarnera je, u sklopu aktivnosti za razvoj marketing brendova, definirala brojne projekte koji su odlično zaživjeli i odjeknuli u javnosti, poput primjerice Kvarner Family, Kvarner Health and Wellbeing, Kvarner Outdoor ili Kvarner Gourmet i Kvarner Food.
Nakon održane sjednice Skupštine, uslijedila je svečanost dodjele priznanja tvrtkama i pojedincima, oznaka kvalitete i certifikata za Kvarner Gourmet i Food restorane, te za djelatnike godine.