Radionice HTZ-a u svrhu pripreme drugog Faznog izvješća Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma

Slika /arhiva/131213_htz1.jpg

Nakon usvajanja prvog Faznog izvješća Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. (SMPHT), kojim su uspostavljeni novi strateški marketinški ciljevi hrvatskog turizma (jačanje turističkog brenda Hrvatske, afirmacija turističkog prometa van vrhunca sezone te poticanje prihoda od turizma) te definirane smjernice nove brending i komunikacijske strategije HTZ-a za naredno srednjoročno razdoblje, u kongresnom centru Forum Zagreb, u svrhu pripreme drugog Faznog izvješća SMPHT-a održane su dvije radionice namijenjene ključnim dionicima čije je poslovanje fokusirano na specifične skupine turističkih proizvoda. 

Prva je radionica okupila stručnjake s područja proizvoda kulture i turinga te vina i gastronomije, a druga stručnjake s područja proizvoda ruralnog te sportskog i avanturističkog turizma. 

Drugo Fazno izvješće SMPHT-a uključuje formuliranje strateških pretpostavki, kao i operativnih marketinških taktika za odabrane turističke proizvode (tj. skupine proizvoda) koje će HTZ aktivno promicati u predstojećem programskom razdoblju, u čemu su dragocjen doprinos pružile ideje i prijedlozi ključnih dionika, proizvodnih stručnjaka i specijalista koji su na radionicama izložili vlastite ideje i prijedloge o tome kako se u narednom periodu što uspješnije fokusirati na promicanje posebnih turističkih proizvoda. 

U ponedjeljak, 16. prosinca 2013. godine, serija proizvodnih radionica nastavlja se u zagrebačkom hotelu Sheraton, putem radionica za proizvode sunca i mora, nautike te poslovnog turizma.



Pisane vijesti