​Prva ovogodišnja brand kampanja HTZ-a fokusirana na pet tržišta

Slika /AA_2018_b-fotke/logos/cro_full-of-life.png

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je prvu ovogodišnju brand kampanju koja će se do 17. veljače provoditi na ukupno pet emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu si i aktivnosti display oglašavanja. Osnovni cilj brand kampanje je podizanje prepoznatljivosti branda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije zbog čega se u ovim kampanjama primarno komuniciraju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti.

„Prvu ovogodišnju brand kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Prilikom provedbe ove kampanje fokus nam je na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, eno-gastro i aktivni turizam. Riječ je o segmentima ponude koji su najtraženiji na navedenim tržištima i koji mogu biti motiv dolaska većeg broja gostiju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su iza nas i u tijeku nastupi na brojnim turističkim sajmovima na tržištima poput Njemačke, Nizozemske i Austrije.
 


Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2019. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta.



Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2019. godini producirat će se i materijali za nautičku, zdravstvenu i kongresnu kampanju te za B2B kampanju koju provode predstavništva.

Pisane vijesti