Promotivna akcija TZ grada Zagreba i porast dolazaka i noćenja

Slika /arhiva/tzzg-ww.jpg

Potaknuta prošlogodišnjim odličnim reakcijama te pozitivnim komentarima, Turistička zajednica grada Zagreba odlučila je i ove godine organizirati promotivnu akciju dvije subote za redom - 6. kolovoza te 13. kolovoza. Riječ je o promotivnoj akciji kojom će se svim putnicima na izlaznim naplatnim kućicama u Lučkom podijeliti višestruko nagrađivani promotivni filmovi („Zagreb,Zagreb“ i „Advent u Zagrebu“), letak s posebnom city break ponudom, licitarsko srce te bočica vode s otisnutom vedutom Zagreba. Turistička zajednica grada Zagreba za tu je prigodu pripremila 32.000 primjeraka promotivnih materijala i bočica vode, a cilj akcije je pozvati strane turiste da posjete Zagreb te ga bolje upoznaju.

Ova akcija, koju drugu godinu za redom TZGZ organizira na jednom od najprometnijih ulaza u Zagreb, kao i brojni naporni Turističke zajednice u promociji grada Zagreba, rezultirali su time da Zagreb iz mjeseca u mjesec bilježi pozitivne rezultate i stalni porast dolazaka i noćenja posjetitelja.

Brojni samostalni nastupi na svjetskim turističkim burzama, brošure na 24 svjetska jezika, promocija na stranim tržištima, podržavanje novih projekata i organizacija raznih promotivnih akcija, sigurno su pridonijeli i pozitivnim rezultatima ostvarenima od siječnja do srpnja ove godine. Naime, Zagreb je u prvih sedam mjeseci posjetilo 359.953 posjetitelja, koji su ostvarili 618.186 noćenja, čime je zabilježen porast od 6 posto u noćenjima te 10 posto u dolascima u odnosu na isti period 2010. godine. Od ukupnog broja posjetitelja, stranih gostiju bilo je 14 posto više, tj. 279.073, a ostvarili su 9 posto više noćenja, odnosno njih 471.727. Najviše posjetitelja došlo je iz Njemačke, SAD-a, Italije, Španjolske i Francuske.



Pisane vijesti