Promocija hrvatskog turizma u New Yorku

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska će iduće godine pojačati svoju turističku promociju u Americi kao i suradnju s touroperatorima i agencijama koje u svojoj ponudi imaju turističke aranžmane za Hrvatsku, istaknuto je na promociji hrvatskog turizma održanoj u srijedu navečer u Harvard Clubu u New Yorku.

Promociji turističke ponude Hrvatske u 2011. godini bili su nazočni predstavnici vodećih američkih turističkih agencija i turistički novinari, te čelnici Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i hrvatski diplomati u SAD-u.

"Amerika je prepoznala hrvatske turističke mogućnosti, ali mi želimo da nas posjećujete u što većem broju i postanete naši najbrojniji izvaneuropski gosti", rekao je direktor HTZ-a Niko Bulić, dodajući da će Hrvatska uskoro postati 28. članica Europske unije.

Istaknuvši da je Hrvatska jedna od najljepših i najzanimljivijih europskih, pa i svjetskih turističkih destinacija, Bulić je američkim partnerima kazao i da je siguran da "europskoj obitelji Hrvatska donosi ne samo simbole poput kravate, penkale i psa dalmatinera, nego i tradicionalne europske vrijednosti, ljepotu prirode, bogatu kulturu i gastronomiju te gostoprimstvo".

Pojačanu promociju na američkom tržištu za iduću godinu najavila je voditeljica hrvatskog turističkog ureda u New Yorku Andrea Cvitković, dok je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Amelia Tomašević pozvala Amerikance u Zagreb naglasivši da je to "siguran grad i zanimljiv za svakog gosta jer ima bogatu muzejsku, kulturnu i gastronomsku ponudu".

Turističkoj promociji Hrvatske, koja u SAD-u slovi kao jedna od najpoželjnijih europskih destinacija, nazočila je i hrvatska veleposlanica u SAD-u Kolinda Grabar Kitarović, te generalni konzul RH u New Yorku Marjan Gubić.

Iz SAD-a u Hrvatsku je u deset mjeseci ove godine stiglo gotovo 125,5 tisuća turista ili 10,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a porast od 8,6 posto ti su turisti ostvarili i sa 326,5 tisuća noćenja. (Hina)


Pisane vijesti