Promocija hrvatskog turizma na najvećem sajmu u Italiji

Slika /arhiva/HTZ-prezent-stand130213.jpg

Na jednom od najvažnijih europskih turističkih sajmova Borsa Internazionale del Turismo - BIT u Milanu od 14. do 17. veljače među više od dvije tisuće izlagača iz 120 zemalja svijeta svoju će turističku ponudu predstaviti i Hrvatska, najavili su danas iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja je nositelj hrvatskog nastupa.

Uz HTZ na sajmu se predstavlja i nekoliko hotelsko-turističkih tvrtki te turističkih zajednica, a kao i svake godine drugog dana sajma (ovaj put 15. veljače) HTZ će u hotelu Principe di Savoia održati tradicionalni susret s više od 60 talijanskih novinara iz vodećih medija.

Na tom će susretu biti i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić koja će predstaviti hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na enogastronomiju.

Sommelier i višestruki državni prvak Hrvatske Sandi Paris govorit će o ponudi hrvatskih vinara iz svih hrvatskih regija.

Iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da takvim prezentacijama Hrvatsku žele promovirati kao nezaobilaznu eno-gastro destinaciju, što je važno i za dolaske turista u razdobljima pred i posezone.

Talijansko tržište tradicionalno je važno za hrvatski turizam u kojem je u zadnje dvije godine zbog krize u Italiji i time povezanog pada kupovne moći došlo manje talijanskih turista.

Iako ove godine nema jačih naznaka da se to tržište oporavlja, ipak se u hrvatskom turizmu očekuje ponavljanje bar lanjskih rezultata odnosno dolazak oko milijun talijanskih turista i njihovih 4,5 milijuna noćenja. S tim prometom Talijani su prošle godine zabilježili pad od po 9 posto u odnosu na 2011., što je ipak manji pad nego su s tog tržišta zabilježile neke druge zemlje. (Hina)



Pisane vijesti