- Objavljeno: 07.06.2011.
Predstavljen projekt „Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“
„Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku“ naziv je projekta danas predstavljenog u Zagrebu, čiji su glavni ciljevi produženje turističke sezone te snažniji razvoj kontinentalnog turizma i posebnih oblika turizma poput ruralnog, izletničkog, spa i wellness turizma. Također, jedan od vodećih ciljeva projekta je i potaknuti turiste, koji tijekom ljetnih mjeseci posjećuju hrvatska odredišta, najčešće na priobalju, na ponovni dolazak u našu zemlju, ali izvan glavne sezone te u kontinentalna područja.
Projekt bi, u prvoj fazi, uključivao ponudu turističkih paket aranžmana u gradu Zagrebu, Zagrebačkoj i Krapinsko-zagorskoj županiji, koja je ujedno i nositelj projekta, dok bi se u sljedeće dvije, od ukupno tri faze, proširio i na ostale kontinentalne županije. Uz tri noćenja u hotelu, s mogućnošću korištenja svih usluga, paket bi obuhvaćao i posjete okolici, muzejima, te obrok u restoranu ili agroturizmu.
U projekt je uključen niz ponuđača turističkih i ugostiteljskih usluga – od hotela, putničkih agencija, muzeja i restorana do wellness centara, vinotočja i drugih. Cijena paketa kreće se od 180 do 220 eura, a donositelji letaka ostvarit će i popust od 10 posto.
„Ovaj projekt izuzetno je važan i Ministarstvo turizma kroz njega, u suradnji s partnerima, provodi jednu od strateških mjera, a to je jačanje pred i posezone u Hrvatskoj. Također, projekt pridonosi jačanju kontinentalnog potencijala Hrvatske te je dobar primjer udruživanja sredstava javnog i privatnog turističkog sektora“ – rekao je državni tajnik za turizam Ivo Mujo i dodao da je Ministarstvo projekt podržalo s 85 tisuća kuna.
Dosad je otisnuto milijun letaka s ponudom paket aranžmana za područje Zagreba, Zagrebačke i Krapinsko-zagorske županije, koji će stranim turistima biti dijeljeni na graničnim prijelazima, u uredima turističkih zajednica na obali, u inozemnim predstavništvima Hrvatske turističke zajednice te na sajmovima, turističkim burzama i promocijama.
Također, tijekom srpnja i kolovoza zakupljena su za promociju projekta 23 billboarda i 13 city lighta na atraktivnim lokacijama na ulazima i izlazima iz turističkih mjesta na obali, te je izrađena web stranica "Discover the heart of Croatia".
Projekt je, u ime Hrvatske gospodarske komore, podržao i njezin predsjednik Nadan Vidošević, a predstavile su ga Ksenija Tomić iz Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije i direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar.