PREDSTAVLJANJE HRVATSKE TURISTIČKE PONUDE NA TURISTIČKOJ BURZI ITB

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Nakon uspješno odrađenih sajmova i prezentacija u svijetu, Hrvatska turistička zajednica nastavlja intenzivno s promidžbom hrvatskog turizma u svijetu.

Ovaj tjedan održava se najvažnija međunarodna turistička burza, ITB u Berlinu.

ITB burza namijenjena je prvenstveno turističkim profesionalcima, a održat će se u razdoblju od 9. do 13. ožujka 2011. godine.       

ITB okuplja nacionalne i regionalne turističke organizacije, organizatore putovanja, hotelske tvrtke, osiguravajuća društva, izdavačke kuće, prometne tvrtke, tvrtke koje se bave zapošljavanjem u turizmu. Također, nudi različite segmente turističke ponude kao što su wellness&spa, kulturni turizam, kružna putovanja, putovanja za mlađu populaciju itd.

Ove godine zemlja partner je Poljska, a svečano otvorenje je dan prije početka burze 8. ožujka 2011. godine. Za vrijeme trajanja burze održavaju se brojni turistički i stručni forumi te se raspravlja o aktualnim kretanjima u turističkoj industriji.

Hrvatska turistička zajednica na štandu veličine 356 m2 (štand broj 216, hala 1.2) osim opće turističke ponude okuplja i suizlagače koji će predstaviti svoje programe za nadolazeću sezonu: hotelijere, Arenaturist Pula-Medulin, Valamar hotels&resorts, hotel Lafodia, Maistra Rovinj, turističke agencije Katarina line Opatija, Travelana Rijeka, Elite travel Dubrovnik, Atlas Dubrovnik, NAVE travel Dubrovnik, Aronda Adriana travel Opatija, Gulliver travel Dubrovnik i Uniline Pula.

Također, predstavlja se Hrvatska gospodarska komora – sektor nautike, avio prijevoznik Croatia airlines i turističke zajednice Splitsko–dalmatinske županije i grada Splita, turističke zajednice gradova Opatije, Cresa i Dubrovnika. 

Do kraja ožujka, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, hrvatski turizam promovirat će se na sajmovima u Moskvi, Parizu, Götheborgu te Kijevu, a također su planirana tri Hrvatska turistička dana i to u Bruxellesu, Pragu i Parizu.



Najave