Predstavljanja Zagreba na turističkim sajmovima u svijetu

Slika /arhiva/tzzg-ww.jpg

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom u Mumbaiu, kada je Zagreb osvojio nagradu „Award for Excellence – the most promising new destination“ kao najpoželjnija nova destinacija te dvoznamenkastim povećanjem dolazaka i noćenja u 2011. godini, Turistička zajednica grada Zagreba i ove godine planira niz promotivnih aktivnosti i nastupa na međunarodnim turističkim burzama.

Tako je, nakon uspješnog nastupa u siječnju u Stuttgartu na sajmu CMT, gdje je održana i posebna prezentacija o Zagrebu, u veljači planiran niz novih samostalnih nastupa.

Turistička zajednica grada Zagreba predstavit će glavni grad Hrvatske u predstojećem periodu na:

  • radionici TOW (Travel Outbound Workshop) u gradovima Mumbai-Bangalore-New Delhi, u periodu od 6. do 9. 2.
  • sajmu EMITT u Istanbulu, u periodu od 9. do 12. 2.
  • sajmu SATTE u New Delhiju, u periodu od 10. do 12. 2.
  • sajmu Balkania u Sofiji, u periodu od 16. do 18. 2.
  • sajmu TITF u Bangkoku, u periodu od 23. do 26. 2.

Uz navedene samostalne prezentacije, TZGZ će još nastupiti i zajedno sa Hrvatskom turističkom zajednicom na sajmovima:

  • IMTM u Tel Avivu, u periodu od 14. do 15. 2.
  • BIT u Milanu, u periodu od 16. do 19. 2.
  • IFT u Beogradu, u periodu od 23. do 26. 2.
  • BTL u Lisabonu, u periodu od 29. 2. do 4. 3.

Na svim nastupima Turistička zajednica grada Zagreba prezentira Zagreb putem brošura na domicilnim jezicima zemalja u kojima se održavaju turističke burze, a u Sofiji i Bangkoku bit će jedini izlagač iz Hrvatske.

Uz navedene sajmove planirana je pojačana aktivnost nastupa na sajmovima i promocija na tržištima Njemačke, SAD-a, Azije i Turske, kao rastućim i najvažnijim tržištima glavnog grada Hrvatske. Svojim nastupima, Zagreb će nastojati privući još veći broj predstavnika turističke industrije i posjetitelja te time nastaviti povećavati pozitivne rezultate koje bilježi iz mjeseca u mjesec.



Pisane vijesti