Potvrđena odlična turistička suradnja Njemačke i Hrvatske

Slika /arhiva/w120404-njem2.jpg

Hrvatska je najbliže toplo more vodećim emitivnim tržištima, među kojima je i Njemačka, zemlja iz koje turisti već nekoliko godina ostvaruju najveći udio stranih noćenja – rekao je ministar turizma Veljko Ostojić, koji se u pratnji pomoćnika Želimira Kramarića i tajnika Kabineta Bernarda Zenzerovića, susreo s veleposlanikom Njemačke u RH Bernardom Fisherom i savjetnicom za gospodarstvo Snježanom Slijepčević. Ministar je istaknuo kako Hrvatska i Njemačka imaju vrlo dobru turističku suradnju koja se očituje u nizu zajedničkih aktivnosti. Tako je, primjerice, prošlogodišnji porast turističkog prometa njemačkih turista, koji je iznosio 9 posto u dolascima i noćenjima, jednim dijelom i rezultat promotivno-edukativne akcije TUI INSIDE, koju je u svibnju 2011. godine, u Dubrovniku proveo najveći njemački organizator putovanja. Hrvatska ima veliki potencijal kao turistička zemlja i fantastičan imidž, a osim očuvane prirode, čistog mora, bogate kulture i tradicije, njemački turisti sve češće odabiru Hrvatsku za svoj odmor i zbog sigurnosti – rekao je veleposlanik, te dodao kako bi stvaranje dodatne ponude i posebnih turističkih proizvoda, u Hrvatsku privuklo još više njemačkih turista i izvan glavne sezone.

Hrvatska je najbliže toplo more vodećim emitivnim tržištima, među kojima je i Njemačka, zemlja iz koje turisti već nekoliko godina ostvaruju najveći udio stranih noćenja – rekao je ministar turizma Veljko Ostojić, koji se u pratnji pomoćnika Želimira Kramarića i tajnika Kabineta Bernarda Zenzerovića, susreo s veleposlanikom Njemačke u RH Bernardom Fisherom i savjetnicom za gospodarstvo Snježanom Slijepčević. Osim o promotivnim aktivnostima te o suradnji dviju zemalja, na sastanku se razgovaralo i o načinima produljenja turističke sezone, važnosti korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu te održivom turističkom razvoju.

Ministar je istaknuo kako Hrvatska i Njemačka imaju vrlo dobru turističku suradnju koja se očituje u nizu zajedničkih aktivnosti. Tako je, primjerice, prošlogodišnji porast turističkog prometa njemačkih turista, koji je iznosio 9 posto u dolascima i noćenjima, jednim dijelom i rezultat promotivno-edukativne akcije TUI INSIDE, koju je u svibnju 2011. godine, u Dubrovniku proveo najveći njemački organizator putovanja.

Hrvatska ima veliki potencijal kao turistička zemlja i fantastičan imidž, a osim očuvane prirode, čistog mora, bogate kulture i tradicije, njemački turisti sve češće odabiru Hrvatsku za svoj odmor i zbog sigurnosti – rekao je veleposlanik, te dodao kako bi stvaranje dodatne ponude i posebnih turističkih proizvoda, u Hrvatsku privuklo još više njemačkih turista i izvan glavne sezone.

Ministar je objasnio kako je cilj Ministarstva turizma upravo razvijanje posebnih programa, odnosno motiva dolaska, za primjerice golf, bike ili gourmet turiste te da će stvaranjem specifičnih programa Hrvatska postati još zanimljivija odredište, ne samo za glavni dio sezone, već i za  produžene vikend odmore. Nadalje, veleposlanika je upoznao s osam programa bespovratnih potpora koje provodi Ministarstvo, s ciljem povećanja konkurentnosti hrvatskog turizma u 2012. godini, od kojih su neki usmjereni upravo na razvijanje novih projekata i proizvoda te na ekološki pristup u turističkom poslovanju. 

Ministar je upoznao veleposlanika i s mogućnostima ulaganja u hrvatski turizam te naglasio kako je jedan od ciljeva privatizacija 13 turističkih tvrtki u državnom vlasništvu i pretvaranje bivših vojnih objekata u kvalitetne turističke kapacitete, odnosno njihovo stavljanje u funkciju razvoja i novih zapošljavanja. Također je rekao kako će uskoro biti završen katalog investicija za potencijalne ulagače, a u rujnu i Strategija razvoja hrvatskog turizma, koja će dati jasne smjernice razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine.

Govoreći o investicijama, veleposlanik je istaknuo kako su mnogi njemački investitori zainteresirani za ulaganja u Hrvatsku, pogotovo u greenfield projekte. Uz to, dodao je, u Njemačkoj postoji veliki interes za zdravstvenim i golf turizmom, a suradnja po tom pitanju, biti će dobar nastavak partnerskih odnosa dviju zemlja.



Pisane vijesti