Poslovna radionica „Buy Croatia“ 2009. za kongresne i insentiv organizatore putovanja

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg
Nakon vrlo uspješne organizacije projekta Buy Croatia za kongresne i insentiv organizatore, koja je 2008. godine obuhvatila Zagreb, Istru i Kvarner, Hrvatski kongresni i insentiv ured u 2009. godini organizira projekt Buy Croatia za kongresne i insentiv organizatore za područje Dubrovnika s posjetom Splitu.

Ovaj projekt organizirat će se putem marketinških aktivnosti koje podrazumijevaju suradnju sa specijaliziranim časopisima iz Europe, Rusije i SAD-a.

Nakon dosadašnjih iskustava Hrvatski kongresni i insentiv ured će organizaciju Buy Croatia maksimalno prilagoditi zahtjevima kupaca.

Ovaj zahtjevni projekt već drugu godinu uspješno organizira Hrvatska turistička zajednica - Hrvatski kongresni i insentiv ured u suradnji s kongresnim uredima na terenu, TZŽ, TZG te kongresnim hotelima, DMC-ja i PCO-a.

Do sada su uspješno odrađeni posjeti grupa iz Velike Britanije i Rusije. Slijedi posjet grupe iz Njemačke koja će u Hrvatskoj boraviti od 10. do 14. svibnja, a u kojoj će biti 14 stručnjaka na području kongresnog i insentiv tržišta koji dolaze iz specijaliziranih agencija i firmi u tom području te novinarka iz etabliranog Njemačkog MICE časopisa Events, koja će nakon inspekcijskog putovanja izvijestiti o samom posjetu Hrvatskoj.

Program putovanja prilikom ovog posjeta uključuje upoznavanje grupe s kongresnom i insentiv ponudom Splitsko–Dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u periodu od 10. do 14. svibnja 2009. godine.

Sredinom lipnja Dubrovnik i Split posjetit će kongresni i insentiv organizatori putovanja, većinom iz Francuske, dok je ostatak sudionika iz Belgije, Rusije, Njemačke, Turske, Španjolske te Poljske.

Poslovne radionice (workshop) zapravo su poslovni susreti hrvatskih i inozemnih turističkih gospodarskih subjekata, a rezultat tih susreta je povećanje broja stranica o Hrvatskoj u brošurama stranih partnera te jače naglašavanje različitosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu.

Naravno, krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u kongresnoj industriji, s naglaskom na turizam posebnog značenja i produženje sezone.
 

Pisane vijesti