- Objavljeno: 02.02.2015.
Porast broja komentara i novih fanova na društvenim mrežama
Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Love Croatia" trenutno ima gotovo 1,4 milijuna 'fanova', čime se ta stranica svrstava u top stranice nacionalnih turističkih organizacija koje promoviraju turističke destinacije, a zadnjih dana bilježi veći porast pozitivnih komentara i novih 'fanova', posebice nakon ponude HTZ-a treneru-pobjedniku finalne utakmice američkog nogometa Super Bowl XLIX 2015 da posjeti Hrvatsku, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
S tolikim brojem 'fanova' stranica ili profil HTZ-a "Love Croatia" jedna je i od vodećih hrvatskih stranica na Facebooku, a iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da su najbrojniji fanovi iz Italije, Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Slovačke, Ujedinjene Kraljevine, Slovenije, Amerike i Hrvatske.
Tu stranicu HTZ je s ciljem jačanja online promocije postavio još 2009. od kada stalno bilježi porast pratitelja, a svi koji se po prvi put nađu tamo najčešće postavljaju opće upite o Hrvatskoj, plažama, što vidjeti i slično.
Nakon više objava američkih medija kako će finalna utakmica Super Bowl XLIX 2015. između New England Patriotsa i Seattle Seahawksa biti borba dva trenera hrvatskih korijena, vrlo brzo je, kako ističu u Glavnom uredu HTZ-a, odlučeno da se pobjedničkom treneru ponudi putovanje u Hrvatsku.
Ovogodišnji, 49. Super Bowl, odnosno naslov prvaka profesionalne lige američkog nogometa (NFL) osvojila je momčad New England Patriotsa, koju vodi američki Hrvat Bill Belichick.
Kako bi cijela priča dobila još bolji efekt, informacije o tome su se puštale i na društvenim mrežama uz atraktivne fotografije Hrvatske, a uz Facebook su se više fokusirali i na mrežu Twitter, s obzirom na značaj te mreže na američkom tržištu.
Ta je HTZ-ova promotivna aktivnost izazvala brojne, većinom pozitivne komentare iz svijeta, pa i iz marketinške struke koja je to na društvenim mrežama označila i 'najboljom promocijom Hrvatske od strane HTZ-a ikad' i sličnim, a i iz Glavnog ureda HTZ-a kažu da je to zasigurno jedna od najuspješnijih priča koja se 'jednostavno dogodila', odlučili su to i nastaviti odnosno pojačati i iskoristiti taj trenutak na Twitteru dodatnom kampanjom.
Uz prigodne vizuale i komentare HTZ je, naime, pozvao američke 'twitteraše' da sudjeluju u nagradnoj igri #SuperBowlCroatia, a kako bi ušli u konkurenciju za nagradu, putovanje u Hrvatsku za dvije osobe.
Koraci su bili slijediti Hrvatsku, fotografirati smiješni 'selfie', podijeliti fotografiju s HTZ-om uz #SuperBowlCroatia, pri čemu iz Glavnog ureda HTZ-a ističu i da je to prvi njihov iskorak na Twitteru ciljano na američko tržište, na što su reakcije i više nego pozitivne, a kada sve pregledaju odabrat će i pobjednike.
(Hina)