- Objavljeno: 18.04.2011.
Oglašavanje hrvatskog turizma na globalnim TV postajama
U tijeku je oglašavanje hrvatskog turizma na globalnim TV postajama. Spotovi u trajanju od 30 sekundi pod nazivom „Mediteran kakav je nekad bio“, „Recepti“ i „Brojevi“ koji prikazuju autentičnost, način života, eno-gastro ponudu, prirodnu i kulturnu baštinu i turističke atrakcije naše zemlje prikazuju se na CNN-u, BBC world-u, Euronews-u i Eurosport-u. Također, kampanja se paralelno provodi i putem bannera na internet portalima navedenih TV postaja.
Globalno TV oglašavanje dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma koje provodi Hrvatska turistička zajednica, prateći odrednice Strateškog marketinškog plana, kao i trendove kretanja potražnje na međunarodnom turističkom tržištu.
Kampanja oglašavanja hrvatskog turizma na globalnim TV postajama trajat će do sredine lipnja ove godine, za što je HTZ u svom Programu rada za ovu godinu izdvojila 9,5 milijuna kuna.
Osim na navedenim globalnim TV postajama, kampanja oglašavanja hrvatskog turizma provodit će se na TV kanalima najvažnijih emitivnih turističkih tržišta i to:
Njemačke, Italije, Slovenije, Skandinavije, Austrije, Češke, Nizozemske, Poljske, Mađarske, Slovačke, Španjolske, Rusije, Belgije kao i na domaćem tržištu.
Ukupno planirana sredstva za TV oglašavanje na primarnim i sekundarnim tržištima u 2011. godini iznose 27.650.000 kuna.