ODRŽAVANJE POSLOVNE RADIONICE „BUY CROATIA“

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s turističkim zajednicama Istre i Kvarnera, organizira poslovnu radionicu za hrvatske i inozemne gospodarske subjekte koja će se održati 17. studenoga 2010. godine u hotelu Melia Coral u Umagu s početkom u 10 sati.

Cilj poslovne radionice je kvalitetnije povezivanje hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata s najvažnijim inozemnim turističkim agencijama i turoperatorima. Krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, s naglaskom na turizam posebnog značenja i produženje sezone. Na ovoj poslovnoj radionici sudjeluje 70 inozemnih turističkih subjekata iz Belgije, Češke, Danske, Estonije, Finske, Italije, Kanade, Latvije, Litve, Njemačke, Norveške, Portugala, Rusije, Slovačke, Slovenije, Španjolske i Švedske te 60 hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata iz primorske Hrvatske.

Svaki poslovni susret ove vrste prati i obvezno inspekcijsko putovanje stranih turističkih gospodarskih subjekata s ciljem boljeg upoznavanja destinacije. Za ovogodišnje inspekcijsko putovanje na području Istre i Kvarnera, Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s TZ Istre i TZ Kvarnera osmislila program obilaska u razdoblju od 14. do 18. studenoga.

Četverodnevni program inspekcijskog putovanja započeo je 14. studenoga dolaskom stranih sudionika u Zagreb te polaskom u smjeru Kvarnera. Na putu do Opatije za sudionike je planiran obilazak Fužina. Drugi dan obilaska obuhvaća razgled Opatije te polazak na otok Krk uz razgled grada Krka. Nakon obilaska na Kvarneru sudionici kreću prema Istarskoj županiji gdje će obići grad Rovinj te razgledati hotelske objekte. Slijedi posjet i inspekcija hotelskih objekata u Poreču, Umagu i Novigradu.

Poslovna radionica održava se u Umagu 17. studenoga od 10 do 13 sati u hotelu Melia Coral. Zadnji dan obići će Grožnjan. U svim gradovima i mjestima organiziran je zanimljiv program koji uključuje razgledavanje turističkih potencijala i specifičnosti određene destinacije.


Najave