Odličan rejting Hrvatske nakon predstavljanja na turističkim sajmovima

Slika /arhiva/060223-htz3.jpg

Hrvatska uživa jako dobar rejting na tradicionalnim i novim emitivnim tržištima, što je potvrđeno na netom održanim europskim turističkim sajmovima u prva dva mjeseca ove godine, pa s optimizmom očekujemo nadolazeću sezonu bez obzira na ptičju gripu i negativne reakcije na kampanju „Pazi mine“, ocijenio je državni tajnik za turizam Zdenko Mičić na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

Hrvatska turistička ponuda uspješno je predstavljena na 44 sajma, 6 radionica, 3 hrvatskih večeri, 7 tiskovnih konferencija, izvijestio je novinare Niko Bulić, direktor Glavnog ureda HTZ-a. Time je, prema njegovim riječima, izgledno ostvarenje strateških ciljeva marketinške politike u ovoj godini, a to je rast fizičkih pokazatelja za 2% i planiranog prihoda za 3-5% obzirom da veći rezultati nisu mogući zbog nepovoljne strukture smještajnih kapaciteta.

Kao posebno priznanje istaknuo je izbor Hrvatske, nakon 1998. godine, za zemlju partnera na sajmu u Münchenu sljedeće godine te najavio skoro predstavljanje hrvatskog turizma na najvećem europskom sajmu u Berlinu. Podsjetio je kako će se u ovoj godini investirati značajna sredstva u intenzivnije marketinško oglašavanje, ukupno 77 milijuna kuna. Za oglašavanje u tisku je predviđeno 15, za televizijsko oglašavanje 37,5, a za udruženo oglašavanje 25 milijuna kuna. Kao novost iznio je da je CNN ponudio Hrvatskoj posebnu promociju kroz snimanje spotova u trajanju od 30 i 60 sekundi pod nazivom „Putovanje u srce Hrvatske“ iz područja kulture, gastronomije i agro turizma. 

Glavna poruka koja je upućena stranim partnerima na dosadašnjim sajmovima je da Hrvatska puno ulaže u ovu turističku godinu te s pravom očekuje veću kvalitetu, bolju posjećenost i veće prihode, kazao je Mičić dodajući da su predviđene investicije od 800 milijuna eura iz javnog i privatnog sektora. Povest će se osobita briga o tome da svi građevinski zahvati budu zaključeni na vrijeme, tj. prije početka sezone kako bi se ostvarili svi zacrtani rezultati, naglasio je.

Velik interes novinara na nedavno održanom sajmu u Münchenu pobudila je kampanja o opasnosti zaostalih mina u Hrvatskoj, čime je ostavljen loš dojam o Hrvatskoj u inozemstvu obzirom da turističke destinacije nisu minski sumnjiva područja, izvijestio je Mičić. Upozorio je da su tom kampanjom bez obzira na njen humanitarni karakter stvoreni kontraefekti, te se nada da će jumbo plakati koji upozoravaju na minsku opasnost uz turističke prometnice biti uskoro uklonjeni.

Ne trebamo si davati takve autogolove, a niti plasirati informacije o zarazi školjaka ptičjom gripom, apelirao je Niko Bulić. Hrvatska je, smatra on, pravovremeno i adekvatno reagirala na pojavu te bolesti te jasno i otvoreno informirala javnost. Stoga je izrazio uvjerenje da neće pasti buking za Hrvatsku kao što se dogodilo u Turskoj jer ona nije, dodao je Mičić, reagirala na vrijeme, već je situacija izmakla kontroli. Državni tajnik je napomenuo da je virus ptičje gripe postao problem globalnog turističkog tržišta, a da će Hrvatska kao mala zemlja lakše nadzirati taj problem. 



Pisane vijesti