- Objavljeno: 01.07.2014.
Objavljen Javni poziv za izbor destinacija u pilot projektu PPS za posezonu 2014. godine
Hrvatska turistička zajednica (HTZ), temeljem Programa rada za 2014. i sukladno odrednicama novog Strateškog marketinškog plana, objavila je jučer Javni poziv za izbor destinacija u pilot projektu PPS za posezonu 2014. godine, s rokom podnošenja kandidatura do 20. srpnja 2014. godine.
Kako je jedan od ključnih zadataka HTZ-a pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), te ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju posezone 2014. godine.
S ciljem kvalitetnijeg razvoja cijelog PPS koncepta, koji osim razvoja PPS destinacija obuhvaća i razvoj PPS doživljaja i PPS tvrtki, u posezoni 2014. godine provest će se pilot projekt za izbor PPS destinacija. Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s time da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014.
HTZ će preko Javnog poziva odabrati 15 destinacija kojima će se dodijeliti oznaka PPS destinacije sukladno kriterijima i uvjetima Javnog poziva.
HTZ će odabranim destinacijama osigurati veću tržišnu vidljivost/prepoznatljivost za ciljane segmente kroz dodjelu oznake „PPS destinacija“, članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje „PPS destinacija“ na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a, organiziranje posebnih prezentacija za turoperatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing) te ostale marketinške/tržišne aktivnosti HTZ-a.
Provedba PPS koncepta predviđena je u više faza, s početkom primjene u posezoni 2014. godine, dok se puna primjena očekuje iduće godine. Sustav oznaka pridonijet će boljoj vidljivosti i percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom PPS ponudom, ali i osigurati neposrednu korist nositeljima kroz veću vidljivost i prepoznatljivost te lakše tržišno pozicioniranje. Jednako tako, za očekivati je kako će rezultati već ove posezone pokazati kvalitativne aspekte PPS koncepta, ključnog za povećanje prihoda od turizma te popunjenosti smještajnih kapaciteta i izvan glavne turističke sezone.