Nastavak dobrih turističkih pokazatelja u Vukovarsko-srijemskoj županiji

Slika /AA_2018_b-fotke/gradovi/FAH-Hb155944.jpg

U prva dva mjeseca ove godine na području Vukovarsko-srijemske županije bilo je 18 posto više turističkih dolazaka i 22 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine, rečeno je danas na konferenciji za novinare županijske turističke zajednice. Ostvareno je nešto više od 13.600 dolazaka i 19 tisuća noćenja.

"To je nastavak dobrih pokazatelja iz prošlih godina, a porast turističkog prometa rezultat je sustavnog rada, nastupa na sajmovima, posebnih prezentacija i novog pristupa marketinškim aktivnostima“, rekla je direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak.

U 2019. godini, rekla je, u najistočnijoj hrvatskoj županiji ostvareno je 84.160 dolazaka i 146.776 noćenja što je u odnosu na 2018. godinu nešto manji broj no samo u broju dolazaka domaćih gostiju i to onih između 12 i 18 godina pa je jasno da smanjenje proizlazi zbog promjene programa posjeta školskih ekskurzija Vukovaru. No broj domaćih dolazaka izvan te dobne skupine porastao je za šest posto.

„U prošloj godini zabilježili smo 16.686 dolazaka stranih gostiju koji su ostvarili 35.831 noćenje što predstavlja najbolji rezultat inozemnog turističkog prometa u zadnjih  20 godina“, rekla je Bušić Srpak i najavila nastavak brendiranja na području cijele destinacije Srijema i Slavonije koju čini pet županija, a u sklopu toga i vukovarsko-srijemskog područja.

Od ukupnog broja dolazaka domaćih i stranih gostiju na hrvatski istok 50 posto realizirano je u Vukovaru, 36 posto u Vinkovcima, u Iloku 6,2 posto i Županji 4,1 posto.

„Imamo jedinstven i neponovljiv turistički proizvod, s Dunavom, vinogorjem i vinskim podrumima, gastronomskom i enološkom ponudom te kulturnim i povijesnim naslijeđem“, rekla je Bušić Srpak dodavši  da se uz destinacije brendiraju i turistički proizvodi.

Vukovarsko-srijemski župan Božo Galić ocijenio je da Srijem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode, atraktivnu turističku ponudu i jasnu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, gastronomiji i bogatoj baštini

Na predstavljanju rezultata i turističkih projekata TZ Vukovarsko-srijemske županije predstavljena je njezina nova web stranica te više brošura pod geslom „Srijem  Slavonija – Protkani zlatom“ a među njima i turističku brošuru „Protkani vjerom“ u kojoj su predstavljeni vukovarsko-srijemski sakralni objekti, svetišta i prošteništa.

Predstavnicima lokalnih turističkih zajednica i ugostiteljskim objektima-nositeljima oznake „Okusi Srijema i Slavonije“ uručene su ploče s novim logotipom temeljenom na sloganu „Protkani zlatom“. (Hina/FaH)

Pisane vijesti