Najveće turističko događanje TUI INSIDE u Hrvatskoj

Slika /arhiva/110511-dbk-zsr1.jpg

Održavanje TUI INSIDE-a, promotivno-edukativne akcije ove godine u Hrvatskoj, veliko je priznanje našoj zemlji od strane TUI-ja, vodećeg svjetskog i najvećeg njemačkog organizatora putovanja, ali i dokaz da je strateški cilj Hrvatske postati odredište visokog stila življenja s eko predznakom, poput Italije ili Francuske – rekao je ministar turizma Damir Bajs povodom ovog najvećeg turističkog događanja koje se prvi puta održava u Hrvatskoj. Doduše, riječ je o jednom od dva velika događanja ove godine u našoj zemlji, koje se u predsezoni održava u Dubrovniku, u kojeg će tijekom svibnja stići ukupno 900 putničkih agenata. Drugo veliko događanje, konferencija svjetskih turističkih novinara, bit će održana na jesen, u posezoni u Zagrebu. S ciljem podizanja kvalitete hrvatskog turizma, podsjetio je ministar, posljednjih je godina došlo do niza ulaganja javnog i privatnog turističkog sektora, čija se vrijednost procjenjuje na oko 6 milijardi eura. Istovremeno je porastao i broj hotela visoke kategorije, s četiri i pet zvjezdica, što je također znak pomaka u kvaliteti.

Održavanje TUI INSIDE-a, promotivno-edukativne akcije ove godine u Hrvatskoj, veliko je priznanje našoj zemlji od strane TUI-ja, vodećeg svjetskog i najvećeg njemačkog organizatora putovanja, ali i dokaz da je strateški cilj Hrvatske postati odredište visokog stila življenja s eko predznakom, poput Italije ili Francuske – rekao je ministar turizma Damir Bajs povodom ovog najvećeg turističkog događanja koje se prvi puta održava u Hrvatskoj.

Doduše, riječ je o jednom od dva velika događanja ove godine u našoj zemlji, koje se u predsezoni održava u Dubrovniku, u kojeg će tijekom svibnja stići ukupno 900 putničkih agenata. Drugo veliko događanje, konferencija svjetskih turističkih novinara, bit će održana na jesen, u posezoni u Zagrebu.

S ciljem podizanja kvalitete hrvatskog turizma, podsjetio je ministar, posljednjih je godina došlo do niza ulaganja javnog i privatnog turističkog sektora, čija se vrijednost procjenjuje na oko 6 milijardi eura. Istovremeno je porastao i broj hotela visoke kategorije, s četiri i pet zvjezdica, što je također znak pomaka u kvaliteti.

Nadalje je istaknuo da će turoperator TUI, koji je s Hrvatskom započeo dugoročnu i intenzivniju suradnju, našu zemlju od sada promovirati kao turističku zemlju s preokretom u predstavljanju, pod geslom: „Stara destinacija za novu kvalitetu“. Drugim riječima, udaljit će predodžbu o Hrvatskoj kao teže dostupnom odredištu koje nudi isključivo sunce i more te kojeg se nekad percipiralo kao odredište u kojem borave gosti niže platežne moći.

Hrvatsku će TUI od sada 'prodavati' kao kvalitetnu, lako dostupnu, sigurnu i stabilnu zemlju s raznolikom ponudom, te kao zemlju koja je posljednjih godina uložila velika sredstva u turističku infrastrukturu“ – naglasio je ministar.

Akciju TUI INSIDE, koja se od studenog prošle do svibnja ove godine provodi u Hrvatskoj, pohvalio je i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić te izrazio zadovoljstvo uspostavljenim partnerstvom s tim vodećim turoperatorom, dok je projekt detaljno predstavio  direktor operacija TUI-ja Dieter Zümpel.

Naime, u akciji sudjelovalo oko osam tisuća predstavnika njemačkih putničkih agencija, ujedno i poslovnih partnera TUI-ja, koji su prvo rješavali test znanja o Hrvatskoj i njezinoj turističkoj ponudi. Slijedili su seminar o Hrvatskoj, organiziran za 1.500 agenata koji su najbolje riješili spomenuti test, te mjerenje prodajnih rezultata agenata.

Oko 900 agenata koji su ostvarili najbolju prodaju pozvano je, u šest grupa, na pobjedničko putovanje u svibnju u Dubrovnik i Dubrovačko-neretvansku županiju. Ovdje će se neposredno upoznati s hrvatskom turističkom ponudom te proći niz radionica i seminara.

U ime TUI-ja govorio je i Mehdi Langanke, pohvalivši Hrvatsku koja se, kako kažu, sve više razvija u kvalitetnu destinaciju. Prema iskustvima mediteranskih zemalja, u kojima je akcija već provedena, naglasio je da TUI INSIDE rezultira povećanjem turističkog prometa iz Njemačke i do 30 posto. Neki od dugoročnih učinaka su i bolje pozicioniranje na tržištu, produžena sezona, kvalitetnije predstavljanje i veća prodaja turističkih aranžmana.

Tako je, primjerice, prošle godine, kada je akcija provedena na Kubi, porast prodaje aranžmana za tu zemlju porastao za čak 18 posto. Optimistične prognoze i dvoznamenkasti porast prodaje aranžmana TUI, kako je naglasio, očekuje i za Hrvatsku. Akcija je, podsjećamo, dosad provedena i u Španjolskoj, Italiji, Egiptu i Turskoj te se održava po deveti puta.

Zadovoljstvo što se završetak akcije ove godine održava upravo u Dubrovniku izrazili su župan Dubrovačko-neretvanske županije Nikola Dobroslavić i gradonačelnik Dubrovnika Andro Vlahušić, a na događanju su, između ostalih, bili prisutni i državni tajnik za turizam Ivo Mujo, predstavnici grupacije Valamar te direktori gradske i županijske turističke zajednice, Jelka Tepšić i Vladimir Bakić.



Pisane vijesti