NA PREDSTAVLJANJU IZRAELSKOG TURIZMA NAJAVA DIREKTNOG LETA TEL AVIV-ZAGREB

Slika /arhiva/EL-Al-logo.jpg

Izraelski zračni prijevoznik EL-AL u travnju ove godine uvest će let jednom tjedno na relaciji Tel Aviv-Zagreb, čime će ta dva grada prvi put dobiti direktnu zračnu vezu, najavio je na današnjem predstavljanju izraelskog turizma za hrvatske turističke agente u Zagrebu predstavnik te zračne kompanije.

To je predstavljanje, prvo takve vrste u Hrvatskoj, održano u zagrebačkom Hotelu Westin u organizaciji izraelskog Ministarstva turizma, izraelskog Veleposlanstva u Zagrebu te zagrebačke turističke agencije Sai tours.

Predstavljajući Izrael kao 'malu, ali kolorističnu zemlju velike povijesti i raznolikih turističkih mogućnosti' direktor za srednju i južnu Europu iz izraelskog Ministarstva turizma Yehuda Shen istaknuo je da iz godine u godinu država sve više ulaže u razvoj turizma te da je to jedna od brže rastućih djelatnosti u toj zemlji.

Ove godine država sveukupno u turizam (infrastrukturu, marketing i drugo) ulaže oko 200 milijuna američkih dolara. Shen je iznio i podatak da u Izraelu ima oko 600 hotela, oko 55 tisuća soba, 20-ak hostela (dosta visoke kategorije), kao i da su cijene smještaja i ostalih usluga 'prilično prihvatljive'.

Dodao je da je Izrael prošle godine od turizma zabilježio prihod od 4 milijarde američkih dolara te da se to povećava iz godine u godinu, kao i broj posjetitelja kojih je lani bilo oko 3 milijuna.

Od toga je iz Hrvatske došlo njih oko sedam tisuća, i to većinom na hodočašće i/ili u posjet rodbini i prijateljima.

To su i inače glavni motivi dolazaka turista u Izrael, a sve češći motivi postaju i poslovi, kongresi, ture i razgledanje te odmor.

Iako je Izrael zanimljiv i privlači sve više individualnih turista ipak je još uvijek glavnina turističkih dolazaka, oko 65 posto, organizirane grupe.

Pozvavši hrvatske turističke agencije da 'iskoriste poslovnu priliku' u toj zemlji Shen je kazao i da od izraelskih kolega-agenata te samog Ministarstva mogu računati ne samo na kolegijalnu nego i na druge podrške (u oglašavanju primjerice).

Naglasio je da događaji u Gazi, unatoč, kako je kazao, ponekad 'bombastičnim' medijskim objavama, nisu naudili turističkoj posjeti, što ne očekuje ni dalje. (Hina) 



Najave