Ministar turizma na sastanku s vodećim predstavnicima ADAC-a

U sklopu službenog boravka u Münchenu, gdje se od 22. do 26. veljače održava jedan od najvećih i najznačajnijih međunarodnih turističkih sajmova F.re.e., ministar turizma Gari Cappelli sastao se danas s potpredsjednikom ADAC-a za turizam, Kurtom Heinenom. Ministar Cappelli predstavio je tom prilikom aktualne aktivnosti i planove Ministarstva turizma vezane uz produljenje sezone, prije svega u segmentu razvoja turizma na kontinentu, uz naglasak na važnost kampova u koje dolazi veliki broj njemačkih turista, a koji na kontinentu mogu biti zanimljivi turistički proizvod tijekom cijele godine. Također, ministar je tom prilikom naglasio kako su trendovi interesa za našom zemljom i trenutno stanje bukinga iznad svih očekivanja.

„Stanje bukinga za Hrvatsku trenutno je u Njemačkoj u porastu oko 30 posto, što nas jako veseli. Hrvatska je za njemačke turiste i dalje vrlo zanimljiva destinacija, a i nama je Njemačka izuzetno važno tržište jer čini najveći udio u ukupnim noćenjima. Dosadašnja uspješna suradnja s ADAC-om svakako ima važan doprinos u ostvarenim rezultatima i izuzetno nam je važan dugoročan nastavak te suradnje“, istaknuo je ministar te iskazao interes za zajedničkom organizacijom oldtimer relija „ADAC classic vehicle tours“, koji bi se u trajanju od četiri dana održao u rujnu 2018. u Hrvatskoj, što će biti izvrsna promocija za 18 milijuna članova ADAC-a.

Potpredsjednik ADAC-a pohvalio je ulaganja Hrvatske u hotele visoke kvalitete te naglasio važnost ulaganja u kvalitetu usluge i ponude, što će svakako biti faktor uspjeha i za sljedeću godinu. Govoreći o kvaliteti, ministar Cappelli upoznao je okupljene s činjenicom da je Hrvatska, odnosno restoran u Rovinju ove godine dobio prvu Michellinovu zvjezdicu te je vise od 30 restorana dobilo preporuku.

U nastavku dana ministar je obišao sajam F.re.e te na štandu Hrvatske turističke zajednice održao briefing za predstavnike hrvatskih medija. Tom je prilikom upoznao hrvatske novinare o uspješno odrađenim sastancima sa turoperatorima i predstavnicima ADAC-a, naglasivši kako imamo razloga biti optimistični jer je Hrvatska ove godine hit destinacija. „Trenutno stanje bukinga zaista je odlično i veliki je interes za Hrvatskom, ne samo u segmentu hotela, već u svim smještajnim kapacitetima. Tijekom održanih sastanaka, predstavnici njemačke turističke industrije naglasili su kako Hrvatska postaje nova hit destinacija na Mediteranu, ali isto tako da moramo održati kvalitetu usluge i ponude, odnosno vrijednost za novac, u svezi čega je posebno pohvaljen natječaj ministarstva za izgradnju bazena u privatnom smještaju“, rekao je ministar novinarima. Također je dodao kako se sve više turista iz Njemačke zanima za kontinent, pa se stoga primjerice sa turoperatorom ID Riva dogovara jedan kvalitetan program posjete njemačkih turista Slavoniji.

Sutra, 24. veljače, ministar Cappelli će dati intervju za njemački Muenchner Merkur te će se sastati s bavarskim državnim tajnikom za gospodarstvo, medije, tehnologiju i energetiku, Franz Josefom Pschiererom.

ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Club)

ADAC je jedan od najjačih strukovnih klubova u Njemačkoj te je najveći njemački i drugi po članstvu automobilistički klub na svijetu. Sjedište udruge je u Münchenu. Krajem 2016. godine članstvo u ADAC-u doseglo je 19 milijuna. ADAC kao krovna udruga sastavljena je od 18 regionalnih klubova na cijelom njemačkom teritoriju, a ti regionalni klubovi imaju veliki broj poslovnica, odnosno agencija u gradskim središtima koje osim poslova vezanih uz automobilske potrebe djeluju i kao turističke agencije. U tim agencijama se prodaju uglavnom aranžmani svih turoperatora ali ipak poseban položaj ima proizvod turoperatora ADAC Reisen. ADAC publicira i razne materijale za svoje članove koji obuhvaćaju većinu automobilskih destinacija koje su od glavnog značaja za njemačke automobiliste, među kojima je svakako i Hrvatska. Među članovima ADAC-a veliki je broj kampista, koji inače u ukupnom prometu s njemačkog tržišta čine čak trećinu, ADAC izdaje i kamping vodič koji daje pregled i ocijene kampova diljem Europe, a najbolju ocjenu Superplatz ima i šest hrvatskih kampova - kamp Zaton (Zadar), kamp Krk (Krk), kamp Valalta (Rovinj), kamp Lanterna (Poreč-Tar), kamp Park Umag (Umag-Brtonigla) i Straško (otok Pag). Prošle godine po prvi puta priznanje je dobio i rovinjski kamp Val Saline. Osim toga, čak 9 hrvatskih kampova u vodiču je označeno simbolom koji ukazuje na vidljivo značajno povećanje kvalitete sadržaja i ponude u odnosu na prethodnu godinu, a riječ je o kampovima u Istri i na Kvarneru.

Turistički promet turista iz Njemačke u 2016.

Tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za turizam Hrvatske jer su turisti iz Njemačke najbrojniji su gosti u našoj zemlji. Prošle godine iz Njemačke je ostvareno 2,3 milijuna dolazaka (+7,2 posto) i 17 milijuna noćenja (+8,3 posto), što u ukupno ostvarenim noćenjima predstavlja udio od 23 posto. Od ukupnog broja njemačkih turista u 2016., 35 posto ih je putovalo organizirano, a 65 posto individualno. Istra je vodeća regija prema turističkom prometu s njemačkog tržišta slijedi Kvarner, Split i Zadar. Najčešće korištena vrsta smještaja njemačkih gostiju su objekti u domaćinstvu (33 posto), zatim slijede kampovi (30 posto) te hoteli (28 posto). (www.mint.hr)

Pisane vijesti