Ministar turizma i talijanska veleposlanica o edukaciji i promociji

Slika /arhiva/w120302-it1.jpg

Mogućnosti ulaganja u hrvatski turizam te snažnija buduća suradnja Hrvatske i Italije, posebno kada je riječ o promotivnim aktivnostima i pripremi specijaliziranih turističkih paketa, bile su glavne teme razgovora ministra turizma Veljka Ostojića, njegovog pomoćnika Želimira Kramarića i tajnika Kabineta Bernarda Zenzerovića, s veleposlanicom Italije u Hrvatskoj Emanuelom d'Alessandrom i njezinim suradnikom Paolom Palminterijem. Ministar Ostojić je pritom predložio mogućnost provođenja zajedničkih promotivnih aktivnosti u okviru sajamskih nastupa na dalekim tržištima. „Ne samo što su zajednički nastupi isplativiji, budući da troškove dijele obje zemlje, već Hrvatska i Italija imaju slične proizvode, obalne su i susjedne zemlje te imaju potencijale i za razvoj međuregionalne suradnje“ – rekao je ministar. Osim toga, Italija je tradicionalno, jedno od vodećih hrvatskih emitivnih tržišta i zemlja iz koje nas je samo prošle godine posjetilo više od 1,1 milijuna turista dok, s druge strane, velik broj hrvatskih turista zimski odmor provodi na talijanskim skijalištima.

Mogućnosti ulaganja u hrvatski turizam te snažnija buduća suradnja Hrvatske i Italije, posebno kada je riječ o promotivnim aktivnostima i pripremi specijaliziranih turističkih paketa, bile su glavne teme razgovora ministra turizma Veljka Ostojića, njegovog pomoćnika Želimira Kramarića i tajnika Kabineta Bernarda Zenzerovića, s veleposlanicom Italije u Hrvatskoj Emanuelom d'Alessandrom i njezinim suradnikom Paolom Palminterijem.

Ministar Ostojić je pritom predložio mogućnost provođenja zajedničkih promotivnih aktivnosti u okviru sajamskih nastupa na dalekim tržištima. „Ne samo što su zajednički nastupi isplativiji, budući da troškove dijele obje zemlje, već Hrvatska i Italija imaju slične proizvode, obalne su i susjedne zemlje te imaju potencijale i za razvoj međuregionalne suradnje“ – rekao je ministar. Osim toga, Italija je tradicionalno, jedno od vodećih hrvatskih emitivnih tržišta i zemlja iz koje nas je samo prošle godine posjetilo više od 1,1 milijuna turista dok, s druge strane, velik broj hrvatskih turista zimski odmor provodi na talijanskim skijalištima.

Riječi je bilo i o prekograničnoj suradnji, korištenju sredstava iz fondova Europske unije, zatim o ujednačavanju standardizacije turističkih objekata dviju zemalja, ali i o mogućnostima suradnje po pitanju zaštite Jadrana i edukacije na svim razinama. Hrvatska je otvorena za talijanska iskustva i organizaciju zajedničkih edukativnih treninga i tečajeva – od menadžerskih do kuharskih. Organizacijom, primjerice, kuharskih tečajeva u Hrvatskoj, Italija bi dobila mogućnost promocije svojih proizvoda u našoj zemlji, dok bi hrvatski turistički kadar stekao nova znanja i iskustva, što bi utjecalo na podizanje standarda u ugostiteljstvu.

Talijansku veleposlanicu ministar je upoznao s mogućnostima ulaganja u hrvatski turizam te naglasio kako je u pripremi katalog investicija te modeli privatizacije. Ciljevi su, naglasio je, u sljedeće dvije godine privatizirati preostalih 14 tvrtki koje su još uvijek u većinskom državnom vlasništvu te bivše vojne objekte staviti u funkciju turizma i novih zapošljavanja. Kako bi ojačala konkurentnost, Hrvatska od sljedeće godine uvodi i nižu stopu PDV-a, od 10 posto, na usluge u ugostiteljstvu, rekao je ministar, te naglasio da je u pripremi izrada Strategije razvoja hrvatskog turizma.

Hrvatska je omiljeno odredište talijanskih turista i želja nam je ojačati turističku suradnju dviju zemalja, rekla je veleposlanica d'Alessandro. Dodala je kako uspješnu suradnju Hrvatska i Italija, između ostalog, ostvaruju i kada je riječ o sigurnosti turista, odnosno dovođenjem talijanskih policajaca u ljetnim mjesecima na hrvatsku obalu.



Pisane vijesti