Ministar turizma i potpredsjednik ADAC-a: Turistički promet iz Njemačke rezultat odlične suradnje

Slika /arhiva/ministar ostojic-max stich- 210812-01.JPG

Ministar turizma Veljko Ostojić sastao se danas u Zadru s potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC-a zaduženog za turizam, Maxom Stichom koji je u pratnji generalnog konzula Generalnog konzulata Republike Hrvatske u Munchenu, Vladimira Duvnjaka, u uzvratnom posjetu Zadru. Uz spomenute, na sastanku je sudjelovao i zamjenik gradonačelnika Grada Zadra, Dražen Grgurović. Hrvatski turizam će i narednih godina biti strateški orijentiran prema Njemačkoj kao najvećem ali i najizazovnijem emitivnom tržištu i tu ADAC vidimo kao dugoročnog i strateškog turističkog  partnera, rekao je ministar Ostojić prilikom susreta s čelnicima udruge te naglasio kako dosada ostvareni turistički rezultati s njemačkog tržišta nisu slučajnost. Osim što je Hrvatske najbliže toplo more velikom dijelu Njemačke te je odlično povezana s tom zemljom, činjenica da su turisti iz Njemačke najbrojniji na našoj obali rezultat su i napora koje ulažemo u očuvanje okoliša, a koje njemački gosti prepoznaju i cijene.

Ministar turizma Veljko Ostojić sastao se danas u Zadru s potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC-a zaduženog za turizam, Maxom Stichom koji je u pratnji generalnog konzula Generalnog konzulata Republike Hrvatske u Munchenu, Vladimira Duvnjaka, u uzvratnom posjetu Zadru. Uz spomenute, na sastanku je sudjelovao i zamjenik gradonačelnika Grada Zadra, Dražen Grgurović.

Hrvatski turizam će i narednih godina biti strateški orijentiran prema Njemačkoj kao najvećem ali i najizazovnijem emitivnom tržištu i tu ADAC vidimo kao dugoročnog i strateškog turističkog  partnera, rekao je ministar Ostojić prilikom susreta s čelnicima udruge te naglasio kako dosada ostvareni turistički rezultati s njemačkog tržišta nisu slučajnost. Osim što je Hrvatske najbliže toplo more velikom dijelu Njemačke te je odlično povezana s tom zemljom, činjenica da su turisti iz Njemačke najbrojniji na našoj obali rezultat su i napora koje ulažemo u očuvanje okoliša, a koje njemački gosti prepoznaju i cijene.

Porat interesa u ADAC-u za Hrvatskom ove je godine imao dvoznamenkasti rast, a s obzirom da između 60 i 65 posto njemačkih turista u Hrvatsku dolazi automobilima, osnovni zadatak udruge je kvalitetno i točno informirati te upoznati članove o putovanju i boravku u destinaciji, pri čemu veliku uloga igra odlična suradnja s Ministarstvom turizma i sustavom turističkih zajednica, naglasio je Stich.

Podsjećamo, krajem lipnja ove godine ADAC je objavio kamping kartu Hrvatske koja sadrži sve važne informacije o ADAC testiranim kampovima, kao i brojne savjete te korisne turističke informacije o najljepšim lokalnim atrakcijama. Hrvatska se tako našla u društvu europskih zemalja koje dio svoje turističke posjećenosti mogu zahvaliti upravo ovoj knjižici. Kao iznimno atraktivna kamping destinacija, Hrvatska u ovom segmentu turizma bilježi sve bolje rezultate, a brojni naši kampovi nositelji su prestižnog ADAC-ove nagrade „Superplatz” koja se dodjeljuje svake godine za uređenost, bogatstvo sadržaja i kvalitetu usluge u kampovima.

Porast noćenja njemačkih turista od 15 posto u prvih sedam mjeseci i 22 posto u srpnju, rezultat su odličnih poslovnih odnosa između Hrvatske i Njemačke, a ADAC je pri ostvarenju tih rezultata bio izvrstan partner, naglasio je ministar te dodao kako vjeruje da Hrvatska može i mora postati odredište u koje će turisti dolaziti tijekom cijele godine i za produžene vikend odmore.

Tijekom susreta, dogovoren je i zajednički projekt s časopisom ADAC-a Reisemagazin koji će se u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom provesti u veljači 2014. godine. Dosadašnja suradnja i zajednički projekti koji planiramo u budućnosti pokazatelj su dobrih odnosa i činjenice da su hrvatske turističke suradnje otvorene i spremne na suradnju s ovom njemačkom institucijom, rekao je Ostojić te dodao kako ulazak Hrvatske u Europsku uniju svakako otvoriti nova vrata te dodatno ojačati partnerske veze.

Predstavnici ADAC-a obišli su tijekom boravka u Zadru i kamp u Zatonu, koji nosi oznaku u ADAC-a „Superplatz“, a prilikom obilaska njemački su gosti Stichu izrazili zadovoljstvo čistoćom i urednošću te kvalitetnim okolišem i ljubaznošću. Kao veliku prednost Hrvatske, Stich je istaknuo očuvan okoliš kojeg, uz opuštanje, odmor, sunce, more, čisti zrak i gastronomiju, članovi ADAC-a ocjenjuju najvažnijim u destinaciji. Veliku važnost, objasnio je, članovi, kojih ima oko 18 milijuna, daju i osjećaju dobrodošlice te odnosu cijene i usluge.



Pisane vijesti