Ministar turizma Darko Lorencin na summitu jugoistočne Europe

Slika /arhiva/270315_summit1.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je danas na summitu jugoistočne Europe “Može li politička, ekonomska i poslovna integracija biti katalizator za rast?”, u organizaciji britanskog magazina The Economist. Riječ je o trećem ekonomskom forumu za jugoistočnu Europu koji je okupio visoke uzvanike iz Hrvatske i regije, između ostaloga i brojne ministre Vlade RH te najviše predstavnike ministarstava i institucija Srbije, Albanije, Cipra, Rumunjske, Crne Gore, Latvije. U okviru summita, ministar je sudjelovao na panel diskusiji pod nazivom „Turizam i industrija kruzinga“. Tom je prilikom istaknuo važnost kruzing turizma, ali i drugih proizvoda za suradnju u regiji te naveo uspješan primjer promocije Hrvatske na dalekim tržištima u suradnji sa Slovenijom. U sklopu panela, ministar je također predstavio aktualnosti turističkog sektora RH te aktivnosti Ministarstva turizma, s naglaskom na Strategiju razvoja turizma RH do 2020. godine, odnosno ključne ciljeve tog dokumenta.

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je danas na summitu jugoistočne Europe “Može li politička, ekonomska i poslovna integracija biti katalizator za rast?”, u organizaciji britanskog magazina The Economist. Riječ je o trećem ekonomskom forumu za jugoistočnu Europu koji je okupio visoke uzvanike iz Hrvatske i regije, između ostaloga i brojne ministre Vlade RH te najviše predstavnike ministarstava i institucija Srbije, Albanije, Cipra, Rumunjske, Crne Gore, Latvije.

U okviru summita, ministar je sudjelovao na panel diskusiji pod nazivom „Turizam i industrija kruzinga“. Tom je prilikom istaknuo važnost kruzing turizma, ali i drugih proizvoda za suradnju u regiji te naveo uspješan primjer promocije Hrvatske na dalekim tržištima u suradnji sa Slovenijom. U sklopu panela, ministar je također predstavio aktualnosti turističkog sektora RH te aktivnosti Ministarstva turizma, s naglaskom na Strategiju razvoja turizma RH do 2020. godine, odnosno ključne ciljeve tog dokumenta.

„Za dodatno jačanje konkurentnosti turizma naše zemlje, neophodno je kontinuirano ulaganja u jačanje turističkog proizvoda i usluge. Upravo zato, Strategijom smo definirali viziju i ključne ciljeve usmjerene na investicije, obogaćivanje ponude i slično, a što bi u konačnici do 2020. godine trebalo rezultirati s 23 tisuće zaposlenih u turizmu, kao i povećanjem ukupne potrošnje u turizmu sa 7,5 na 12 milijardu eura“, istaknuo je ministar te dodao kako je za postizanje navedenih ciljeva, između ostaloga, važno pojačati turizam u pred i posezoni

Također, osvrnuo se i na važnost upravljanja destinacijama, odnosno Strateški marketinški plan turizma RH 2014.- 2020., rekavši kako je prema tom dokumentu potrebno napraviti tri ključne stvari: osnažiti brend, suzbiti sezonalnost i povećati potrošnju.

Uz ministra, na panelu su sudjelovali Nick Greenfield iz europskog udruženja turoperatora, John Peet, urednik The Ekonomista i Richard Grieveson, analitičar i regionalni urednik The Ekonomista.



Pisane vijesti