Ministar Ostojić na sajmu f.re.e. Muenchen

Slika /arhiva/w-130220-munch12.JPG

Ministar turizma Veljko Ostojić sa suradnicima danas je obišao sajam F.re.e. Muenchen, jedan od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i Europi. Ministar je u jutarnjim satima posjetio hale za biciklizam i zdravstveni turizam te se zadržao na štandu Hrvatske turističke zajednice. Nakon toga, ministar Ostojić se u društvu direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, susreo s Markusom Schildhauerom, direktorom Njemačke udruge biciklista (ADFC) za Bavarsku, s kojim je razgovarao o standardima za hotele za bicikliste i biciklističke staze, te o zanimljivim bike destinacijama u Hrvatskoj. Istaknuo je i projekte u Hrvatskoj koji za cilj imaju unaprjeđenje biciklističke infrastrukture, kao što su označavanje staza, GPS navigacija te razvoj bike hotela. Ministar je ponovio podatke o izvrsnim rezultatima koji su u 2012. godini ostvareni s njemačkog tržišta te naglasio aktivnosti u kreiranju novih proizvoda, posebno kao motiva dolazaka u pred i posezoni. Istaknuo je kako je bike turizam jedan od 10 ključnih proizvoda Strategije razvoja hrvatskog turizma, koju je Vlada RH usvojila ovog mjeseca, posebice ako gledamo da je to jedan od proizvoda kojeg možemo razvijati na cijelom području Hrvatske i to u razdobljima pred i posezone.

Ministar turizma Veljko Ostojić sa suradnicima danas je obišao sajam F.re.e. Muenchen, jedan od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i Europi. Ministar je u jutarnjim satima posjetio hale za biciklizam i zdravstveni turizam te se zadržao na štandu Hrvatske turističke zajednice. Nakon toga, ministar Ostojić se u društvu direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, susreo s Markusom Schildhauerom, direktorom Njemačke udruge biciklista (ADFC) za Bavarsku, s kojim je razgovarao o standardima za hotele za bicikliste i biciklističke staze, te o zanimljivim bike destinacijama u Hrvatskoj. Istaknuo je i projekte u Hrvatskoj koji za cilj imaju unaprjeđenje biciklističke infrastrukture, kao što su označavanje staza, GPS navigacija te razvoj bike hotela.

Ministar je ponovio podatke o izvrsnim rezultatima koji su u 2012. godini ostvareni s njemačkog tržišta te naglasio aktivnosti u kreiranju novih proizvoda, posebno kao motiva dolazaka u pred i posezoni. Istaknuo je kako je bike turizam jedan od 10 ključnih proizvoda Strategije razvoja hrvatskog turizma, koju je Vlada RH usvojila ovog mjeseca, posebice ako gledamo da je to jedan od proizvoda kojeg možemo razvijati na cijelom području Hrvatske i to u razdobljima pred i posezone.

Markus Schildhauer istaknuo je kako Njemačka ima 35 milijuna biciklista te da 80 posto kampera dolazi s biciklima na odmor, što je veliki potencijal za Hrvatsku. Naglasio je kako očekuje još veći porast u brojkama cikloturista u narednih 5 do 10 godina. Blizinu Bavarske i Njemačke Hrvatskoj ocijenio je kao veliku prednost i dodatnu mogućnost za razvoj vikend turizma, posebno u unutrašnjosti Hrvatske, ali naglasio i važnost kvalitetne infrastrukture i dostupnosti informacija za njemačke turiste. Na kraju je zaključio kako su napori koje Hrvatska ulaže u razvoj turizma, prepoznati u Njemačkoj te je naglasio mogućnost suradnje na područjima promocije i edukacije za projekte koji imaju cilj daljnji razvoj cikloturizma.

U nastavku, ministar Ostojić susreo se s predstavnicima njemačkog turoperatora FTI-ja, koji je u Hrvatsku prošle godine doveo više od 50.000 njemačkih turista. Predstavnike FTI-ja posebno je zanimala ponuda izvan glavne turističke sezone, hrvatska gastro i vinska ponuda, te kratkoročni i dugoročni planovi za razvoj hrvatskog turizma. Ministar je nastupio i na Sonnenklar TV koji su emitirali i specijal o Hrvatskoj. U poslijepodnevnim satima ministar će dočekati naše proslavljene olimpijce, Janicu i Ivicu Kostelića, koji će se pridružiti promociji hrvatske kao sportske destinacije na štandu Hrvatske turističke zajednice.

Sajam u Münchenu jedan je od šest najvažnijih turističkih sajmova u svijetu, a na njemu se održava niz stručnih skupova i radionica iz šest područja: turizma, caravaninga i svijeta mobitela, vodenih sportova, biciklizma, sporta i aktivnosti na otvorenom te različitih oblika putovanja. Hrvatska će 2014. godine biti i partner ovog sajma, što će zasigurno pridonijeti dodatnoj popularnosti domaćih odredišta na njemačkom tržištu, s kojeg je u 2012. ostvaren rast broja turističkih dolazaka i noćenja.



Pisane vijesti