Ministar Lorencin u Irskoj o turističkoj suradnji i povećanju broja avio veza

Slika /arhiva/w_130716-ir1.jpg

Tijekom službenog boravka u Irskoj, ministar turizma Darko Lorencin sastao se s irskim ministrom prometa, turizma i sporta Leom Varadkarom, s kojim je razgovarao o jačanju turističke suradnje Irske i Hrvatske. Irski ministar čestitao je na ulasku  Hrvatske u Europsku uniju, a Lorencin ga je informirao o aktivnostima koje Hrvatska poduzima u jačanju konkurentnosti hrvatskog turizma. Posebno je bilo riječi o izmjenama zakonodavnog okvira vezanog uz rad turističkih zajednica, odnosno promociju hrvatskog turizma. Ministar Varadkar predstavio je način na koji Irska financira svoje nacionalne organizacije, te kako one upravljaju destinacijama, ali se osvrnuo i na ključne smjernice razvoja irskog turizma te marketinške kampanje kojima Irska privlači goste. Ministri su Izmjenili iskustva i o povlačenju sredstava iz fondova Europske unije za turizam te aktivnostima za produljenje turističke sezone uz pomoć novih proizvoda. Ministar Lorencin također se sastao i s glavnim komercijalnim direktorom irskog avio prijevoznika Aer Lingusa, Stephenom Kavanaghom, kojem je predstavio podatke o turističkom prometu iz Velike Britanije i Irske te naglasio kako je za dodatni njegov rast tih tržišta potrebno povećati broj avio linija, za što s hrvatske strane postoji interes.

Tijekom službenog boravka u Irskoj, ministar turizma Darko Lorencin sastao se s irskim ministrom prometa, turizma i sporta Leom Varadkarom, s kojim je razgovarao o jačanju turističke suradnje Irske i Hrvatske. Irski ministar čestitao je na ulasku  Hrvatske u Europsku uniju, a Lorencin ga je informirao o aktivnostima koje Hrvatska poduzima u jačanju konkurentnosti hrvatskog turizma.

Posebno je bilo riječi o izmjenama zakonodavnog okvira vezanog uz rad turističkih zajednica, odnosno promociju hrvatskog turizma. Ministar Varadkar predstavio je način na koji Irska financira svoje nacionalne organizacije, te kako one upravljaju destinacijama, ali se osvrnuo i na ključne smjernice razvoja irskog turizma te marketinške kampanje kojima Irska privlači goste. Ministri su Izmjenili iskustva i o povlačenju sredstava iz fondova Europske unije za turizam te aktivnostima za produljenje turističke sezone uz pomoć novih proizvoda.

Ministar Lorencin također se sastao i s glavnim komercijalnim direktorom irskog avio prijevoznika Aer Lingusa, Stephenom Kavanaghom, kojem je predstavio podatke o turističkom prometu iz Velike Britanije i Irske te naglasio kako je za dodatni njegov rast tih tržišta potrebno povećati broj avio linija, za što s hrvatske strane postoji interes.

„Posljednje dvije godine Hrvatska bilježi znatan rast broja dolazaka i noćenja gostiju iz Velike Britanije i Irske, a taj pozitivan trend nastavljen je i u ovogodišnjoj predsezoni. Svjesni smo potencijala ovih tržišta za hrvatski turizam, pa sam stoga siguran kako će jača turistička suradnja, pa i bolje avio povezivanje Irske i Hrvatske, rezultirati povećanim brojem irskih turista u Hrvatskoj“, istaknuo je Lorencin.

Direktor irskog avio prijevoznika, Stephenom Kavanagh, zadovoljan je dosadašnjem suradnjom s hrvatskim partnerima te istaknuo zanimanje za daljnje povećanje broja letova prema Hrvatskoj, posebice prema sjevernom Jadranu, s naglaskom na cjelogodišnje poslovanje, naglasivši kako Hrvatska kao turističko odredište ima dobar imidž u Irskoj.

Članovi hrvatskog izaslanstva, predvvođeni ministrom Lorencinom, sastali su se i s predstavnicima irskih nacionalnih turističkih organizacija, Failte Ireland i Tourism Ireland, koji su im predstavili svoj način poslovanja, ključna područja djelovanja te prioritete u radu. Ministar i suradnici posjetili su i predstavništvo Google-a u Irskoj, gdje su im predstavljeni njihovi novi proizvodi i usluge, razvijeni za područje turizma, s naglaskom na online marketing i primjere dobre prakse.

Irskim je predstavnicima medija, ministar Lorencin prezentirao hrvatsku turističku ponudu, ističući kako je Hrvatska u prvih šest mjeseci s irskog tržišta zabilježila rast turističkog prometa od čak 35 posto te naglasio kako Hrvatska radi na podizanju kvalitete smještaja i razvoju novih proizvoda koji će omogućiti produženje sezone i pozicioniranje Hrvatske kao još privlačnijeg odredišta tijekom cijele godine.



Pisane vijesti