Ministar Lorencin u Atlanti o trendovima u turizmu i razvoju novih proizvoda

Slika /arhiva/270314-Langston_Lorencin.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin, tijekom službenog boravka u Atlanti, susreo se s Kevinom Langstonom, zamjenikom povjerenika Odjela za gospodarski razvoj i turizam pri saveznoj državi Georgia. Razgovarali su o razvoju novih proizvoda i načinima razvijanja sustava centara za posjetitelje te izmijenili informacije o stanju i brojkama ostvarenim na ključnim turističkim tržištima. Posebno su komentirali brazilsko tržište, koje zauzima četvrto mjesto po broju turista iz ove savezne države. Ministar Lorencin poručio je kako se u Hrvatskoj puno radi na promjenama u marketinškom pristupu tržištima, ali i na promjenama sustava turističkih zajednica kroz uvođenje destinacijskih menadžment organizacija (DMO). „Kako bi naš turizam polučio dobre rezultate na dalekim tržištima, poduzimamo dodatne mjere i aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivnog i poželjnog odredišta. Ove godine krećemo sa znatnom primjenom Strategije razvoja turizma RH i jačanjem razdoblja pred i posezone, kao i dodatnim razvojem kulturnog i zelenog (eko) turizma. Važan doprinos u ostvarenju zacrtanih ciljeva imat će i glazbeni festivali, koji postaju važan dio hrvatske turističke ponude“, rekao je Lorencin, dodavši kako se u Istri ove godine otvaraju dva aquaparka te da se puno radi na razvoju gastro turizma.

Ministar turizma Darko Lorencin, tijekom službenog boravka u Atlanti, susreo se s Kevinom Langstonom, zamjenikom povjerenika Odjela za gospodarski razvoj i turizam pri saveznoj državi Georgia. Razgovarali su o razvoju novih proizvoda i načinima razvijanja sustava centara za posjetitelje te izmijenili informacije o stanju i brojkama ostvarenim na ključnim turističkim tržištima. Posebno su komentirali brazilsko tržište, koje zauzima četvrto mjesto po broju turista iz ove savezne države. Ministar Lorencin poručio je kako se u Hrvatskoj puno radi na promjenama u marketinškom pristupu tržištima, ali i na promjenama sustava turističkih zajednica kroz uvođenje destinacijskih menadžment organizacija (DMO).

„Kako bi naš turizam polučio dobre rezultate na dalekim tržištima, poduzimamo dodatne mjere i aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivnog i poželjnog odredišta. Ove godine krećemo sa znatnom primjenom Strategije razvoja turizma RH i jačanjem razdoblja pred i posezone, kao i dodatnim razvojem kulturnog i zelenog (eko) turizma. Važan doprinos u ostvarenju zacrtanih ciljeva imat će i glazbeni festivali, koji postaju važan dio hrvatske turističke ponude“, rekao je Lorencin, dodavši kako se u Istri ove godine otvaraju dva aquaparka te da se puno radi na razvoju gastro turizma.

Najveći izazov je izbjeći pozicioniranje grada Atlante kao destinacije za proputovanje, rekao je Langston, to jest  kako zadržati putnike koji dolaze u zračnu luku i od njih stvoriti turiste u gradu, dodavši kako je  u posljednih  15 godina uloženo puno rada i truda na velikim projektima i atrakcijama kao što je World of Coca Cola i drugi.

S predstavnicima Hyatt Hotels International Development, ministar je razgovarao o aktualnim turističkim projektima i mogućnostima ulaganja u hrvatski turizam te  predstavio katalog investicija, upoznavši ih  s aktualnim, projektima Kupari, Brijuni, Imperijal Rab, Plat i Maestral, te istaknuo kako će se ove godine u hrvatski turizam uložiti oko 410 milijuna eura.

Boravak u Atlanti ministar će završiti susretom s menadžmentom medijske kuće CNN (Cable News Network in Atlanta), s kojima će razgovarati o mogućnostima promocije Hrvatske kao in destinacije za odmor američkih turista.



Pisane vijesti