Ministar Lorencin: Sve je spremno za nastavak sezone

Slika /arhiva/d-lorencin1.jpg

Ohrabren dobrim turističkim rezultatima zabilježenima na Jadranu od početka godine te za Uskrsne blagdane, kojima se otvara predsezona, ministar turizma Darko Lorencin kazao je u nedjelju da je sve spremno i za nastavak sezone te ustvrdio da kampanje, poput one "Hrvatska 365", već daju rezultate. "Sigurno smo spremni za predstojeću sezonu, ova se sezona počela pripremati još u lipnju prošle godine, sve glavne aktivnosti su odrađene, veliki dio posla ostaje još odraditi u ovoj fazi predsezone kako bi osigurali da onaj glavni dio bude što bolji", izjavio je Lorencin u subotu za Dnevnik RTL-a komentirajući neslužbene podatke Hrvatske turističke zajednice kako u hotelima na Jadranu za Uskrs boravi oko 70.000 gostiju. Velik broj noćenja i posjeta turista za uskrsne blagdane zabilježen je u turističkim odredištima od Dubrovnika, preko Splita, do Istre. Na upit novinara što misli da je razlog dobrom prilivu gostiju u predsezoni, ministar je odgovorio kako su i kampanje, poput one "Hrvatska 365", tomu doprinijele.

Ohrabren dobrim turističkim rezultatima zabilježenima na Jadranu od početka godine te za Uskrsne blagdane, kojima se otvara predsezona, ministar turizma Darko Lorencin kazao je u nedjelju da je sve spremno i za nastavak sezone te ustvrdio da kampanje, poput one "Hrvatska 365", već daju rezultate.

"Sigurno smo spremni za predstojeću sezonu, ova se sezona počela pripremati još u lipnju prošle godine, sve glavne aktivnosti su odrađene, veliki dio posla ostaje još odraditi u ovoj fazi predsezone kako bi osigurali da onaj glavni dio bude što bolji", izjavio je Lorencin u subotu za Dnevnik RTL-a komentirajući neslužbene podatke Hrvatske turističke zajednice kako u hotelima na Jadranu za Uskrs boravi oko 70.000 gostiju.

Velik broj noćenja i posjeta turista za uskrsne blagdane zabilježen je u turističkim odredištima od Dubrovnika, preko Splita, do Istre. Na upit novinara što misli da je razlog dobrom prilivu gostiju u predsezoni, ministar je odgovorio kako su i kampanje, poput one "Hrvatska 365", tomu doprinijele.

"Sve dosadašnje kampanje, sve ono što su turistički djelatnici, od lokalne, regionalne pa do nacionalne razine u javnom sektoru pripremili, a posebno nove investicije u koje se iz godine u godinu upuštaju, gdje svakako privatni sektor diktira kvalitetu, zasigurno nam dovodi takve goste koji se ponovno vraćaju", kazao je Lorencin.

Napomenuo je da projekt "Hrvatska 365", projekt razvoja i plasmana turističkih proizvoda i destinacija u pred i posezoni, već dao rezultate te da će ih i ubuduće dati.

"Kad govorimo o Hrvatskoj 365, možemo pogledati unatrag prosinac, siječanj i veljaču kad je bilo osam, 19 i 15 posto više noćenja. Za nekoliko dana očekujemo podatke i za ožujak, a to nam već na neki način daje naznaku da je program Hrvatska 365 dao rezultate i da će ga tek dati. Tek sada dolaze na vidjelo neke stvari koje mogu bolje i kvalitetnije pripremiti destinacije za naše turiste", istaknuo je Lorencin.

Upitan o mogućem povećanju boravišne pristojbe koja se godinama nije mijenjala, Lorencin je odgovorio da se ove godine sigurno neće mijenjati.

"Ne, ove godine nikako. Radimo i novi Zakon o turističkim zajednicama i novi Zakon o boravišnoj pristojbi i ono što želimo postići je kroz javnu diskusiju, javnu polemiku doći do konsenzusa i dogovoriti se. Pogotovo sada kada vidimo kako neke stvari funkcioniraju u pripremi predsezone i postsezone, kada moramo privući što je moguće veći broj turista", zaključio je ministar turizma.

(Hina) 



Pisane vijesti