Ministar Lorencin i direktor Ivičić otvorili sajam FESPO u Zurichu

Slika /arhiva/290115_fespo1.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin i direktor HTZ-a Ratomir Ivičić otvorili su danas u Zürichu najveći turistički sajam u Švicarskoj – FESPO, na kojem je Hrvatska ove godine zemlja partner. Sajam FESPO održava se od 29. siječnja do 1. veljače 2015., a ove godine obilježava 25. godišnjicu. 

Ministar Lorencin susreo se na sajmu s predsjednikom Udruženja švicarskih putničkih agencija – SRV, Walterom Kunzom te najvažnijim turoperatorima i putničkim agencijama kao što su Croaticum, Adria365, Kuoni, HotelPlana, s kojima je razgovarao o mogućnostima suradnje u 2015. godini. 
 
Također, ministar je tom prilikom ukratko predstavio planove i aktivnosti u razvoju turizma Republike Hrvatske do 2020. godine, s naglaskom na stvaranje dodatnih sadržaja, odnosno motiva dolazaka tijekom cijele godine. 
 
 
Predstavnici turističkog sektora Švicarske naglasili su pak kako Hrvatska postaje sve omiljenija destinacija švicarskih turista, a kao prednosti hrvatske turističke ponude smatraju blizinu i dobru povezanost, čisto more i ugodnu klimu, gostoljubivost, veliku ponudu prirodne i kulturne baštine, sportske aktivnosti, dobru gastro-ponudu, te prihvatljive cijene usluga.

Također, na sastanku je istaknuto kako su švicarski gosti jako aktivni turisti koje u destinaciju privlače dodatni sadržaji poput planinarenja, jedrenja, tenisa, golf i drugo, odnosno očekuju kvalitetu i ne ustručavaju se platiti više. Također, vrlo su zainteresirani za kulturna događanja, kao i za obilazak nacionalnih i parkova prirode. 

 

Tradicionalno, najveći turistički promet švicarski državljani ostvaruju u hotelima (oko 70 posto), slijede kampovi i privatni smještaj. Najpopularnije su im destinacije za odmor sjevernojadranske županije, prije svega Istarska, a potom i Primorsko-goranska županija. 

 
S obzirom da je Hrvatska ove godine zemlja partner sajma FESPO, na švicarskom tržištu se poduzimaju dodatne aktivnosti. Tako se primjerice za vrijeme trajanja sajma na brojnim javnim mjestima mogu vidjeti hrvatski plakati i poruke, a turistička ponuda Hrvatske dodatno se promovira i na švicarskoj televiziji te ostalim medijima. 

Na sajmu ove godine izlaže više od 650 izlagača te se očekuje dolazak oko 70 tisuća posjetitelja. Na promidžbenom prostoru HTZ-a predstavljaju se kao suizlagači i brojne hrvatske tvrtke, odnosno predstavnici turističkog sektora: Cresanka, Imperijal, Croaticum, TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Zadarske, TZŽ Kvarnera, TZŽ Istra, TZG Zagreba, Croatia Airlines, Adria 365 te Crvena luka resort. Prvoga danas sajma, Turistička zajednica Istarske županije pripremila je za sve posjetitelje hrvatskog štanda kulinarski show i degustaciju vina putem čega je predstavljena bogata eno-gastronomska ponuda Hrvatske, odnosno Istre.



Stranica