- Objavljeno: 17.02.2015.
Ministar Lorencin i direktor HTZ-a Ivičić na turističkom sajmu f.re.e u Muenchenu
Ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, boravit će u Muenchenu od 18. do 20. veljače 2015. gdje će prisustovati međunarodnom turističkom sajmu f.re.e. U srijedu, 18. veljače ministar Lorencin i direktor HTZ-a Ivčić razgovarat će s predstavnicima nekim od najvažnijih turoperatora za hrvatsko tržište u Njemačkoj, Inter Challetom, Kroati Reisenom, FTI-jem i Riva Toursom. U četvrtak, 19. veljače ministar Lorencin posjetit će štand Tarrae Reisen te je predviđen odlazak u sjedište FTI grupe, jednog od najvećih turoperatora u Njemačkoj, u čijem je vlasništvu i Sonneclar TV, vodeći njemački tv program za prodaju turističkih aranžmana za koji će ministar Lorencin i dati intervju.
Ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, boravit će u Muenchenu od 18. do 20. veljače 2015. gdje će prisustovati međunarodnom turističkom sajmu f.re.e.
U srijedu, 18. veljače ministar Lorencin i direktor HTZ-a Ivčić razgovarat će s predstavnicima nekim od najvažnijih turoperatora za hrvatsko tržište u Njemačkoj, Inter Challetom, Kroati Reisenom, FTI-jem i Riva Toursom.
U četvrtak, 19. veljače ministar Lorencin posjetit će štand Tarrae Reisen te je predviđen odlazak u sjedište FTI grupe, jednog od najvećih turoperatora u Njemačkoj, u čijem je vlasništvu i Sonneclar TV, vodeći njemački tv program za prodaju turističkih aranžmana za koji će ministar Lorencin i dati intervju.
Turistički sajam „f.re.e.“ najveći je i najposjećeniji turistički sajam u Bavarskoj i jedan je od najznačajnijih sajmova putovanja i aktivnog odmora u Njemačkoj i Europi. Sajam se od 1970. godine redovito održava u veljači u Münchenu, na izložbenom prostoru od 70.000 m²,
Hrvatska bilježi kontinuirani rast turističkog prometa s njemačkog tržišta od 2010. Prema podacima HTZ-a u 2014. s njemačkog tržišta ostvareno je 2,075 milijuna dolazaka što predstavlja rast od 2,11% u odnosu na 2013. te 15,79 milijuna noćenja što predstavlja rast od 1,54% u odnosu na 2013. Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s udjelom od 21,13% u ukupnom broju noćenja u 2014.