Ministar Gari Cappelli na sajmu WTM u Londonu

  • Slika /AA_2018_b-fotke/vijesti/181105_wtm1.jpg
  • Slika
  • Slika

Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 5. do 7. studenoga, a među brojnim izlagačima i štandovima 185 turističkih destinacija našao se i onaj hrvatski. Nastup Hrvatske turističke zajednice na sajmu prati ministar turizma Gari Cappelli koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine. Tako se ministar Cappelli već tijekom prvog dana sajma susreo s nekoliko važnih partnera, predstavnicima Jet2coma i Eurowingsa te će sastanke održati i s predstavnicima kompanija kao što su Ryanair, TUI, Thomas Cook i Saga s kojima će analizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti njezina unaprjeđenja s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta.

Obišavši iznimno posjećen štand Hrvatske turističke zajednice na kojem su prvi puta predstavljene i nove uniforme informatora, ministar Cappelli je istaknuo veliki značaj britanskog tržišta za Hrvatsku te dodao: “Tržište Velike Britanije je za nas, uz tržište SAD-a i Kine, jedno od najperspektivnijih i najvažnijih tržišta s kojim intenzivno radimo na razvoju suradnje i snažnijem avio povezivanju. Naime, s ciljem povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, uložit ćemo dodatnih 15 milijuna kuna u postojeći avioprogram koji je već ove godine rezultirao odličnim rezultatom, povećanjem broja avio linija, pruduženjem rasporeda letenja i većim brojem rotacija. S obzirom da gosti s tržišta Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni čime se dodatno produžuje srce turističke godine, u budućnosti ćemo veliki naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma kao što su gastro, zdravstveni i nautički koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s ovog tržišta te unapređenja kvalitete turističke ponude."

Uz redovnu turističku ponudu, posjetitelji s britanskog tržišta će imati prilike degustirati hrvatske gastro delicije i na eno gastro organizaciji Great British Chefs koji će se održati 20. studenog u Londonu u suradnji s vodećim londonskim kuharima.
 
Tijekom prvih deset mjeseci ove godine, dolasci britanskih turista povećali su se za 8 posto dosegnuvši gotovo 850 tisuća, dok su noćenja porasla za 8 posto i dosegla gotovo 4,4 milijuna. Britanski su turisti većinom putovali u regije Dalmacije - Dubrovnik (36%), zatim Dalmacija - Split (23%) i Istra (20%), a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.
 
Dodatno, gosti s britanskog tržišta su Hrvatsku prepoznali i kao kongresnu destinaciju pa će tako sredinom lipnja iduće godine u Podstrani kod Splita održati godišnji kongres britanskog udruženja profesionalaca u turizmu, Institute of Travel and Tourism koji će okupiti više od 400 britanskih delegata koji će imati priliku posjetiti Split, Trogir i Hvar.
 
Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 292,5m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 23 suizlagača. Da je riječ o jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova pokazuje podatak da na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, a čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 51 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija. WTM je platforma za stvaranje poslovnih prilika i sklapanje poslovnih ugovora u vrijednosti od sveukupno 2,8 milijardi funti.

Pisane vijesti