Međunarodni natječaj za izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je međunarodni natječaj za uslugu izrade dokumenta Strateški marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje 2014.-2020. s rokom za dostavu ponuda do 29. svibnja ove godine, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.

Natječaj je objavljen prošlog tjedna temeljem odluke Turističkog vijeća HTZ-a, čije će povjerenstvo po okončanju natječaja ocijeniti sve pravovaljane ponude te predložiti potpis ugovora s tvrtkom-nositeljem najbolje ocijenjene ponude.

Procijenjena vrijednost nabave za predmetni projekt iznosi četiri milijuna kuna (bez PDV-a).

Iz HTZ-a se doznaje i da se završetak izrade tog plana te njegovo usvajanje očekuje tijekom ove jeseni kako bi ujedno bio i temeljni dokument kojim će se HTZ rukovoditi pri izradi programa rada za iduću godinu. (Hina)



Pisane vijesti