Mali Lošinj: Aktivno u 2018. godini s kampanjom „1 Visit is worth 1000 pictures“

Slika /AA_2018_b-fotke/180119_ML_foto_HrvojeSerdar.jpg

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja aktivno je započela 2018. godinu novom promotivnom kampanjom baziranom na vizualima i novom sloganu „1 Visit is worth 1000 pictures“. Tako je u siječnju 2018. godine, u suradnji s agencijom Kuharić-Matoš, dizajniran te tiskan novi destinacijski Image katalog otoka Lošinja. Vizualno i tekstualno prilagođen po jezicima, odnosno prema trendovima tržišta, novi Image obuhvaća sljedeće činitelje ponude: zdravlje, kulturu, aktivni odmor te prirodne ljepote i posebnosti lošinjskog arhipelaga.

U sklopu nove promotivne kampanje, Turistička zajednica je u suradnji s fotografom Hrvojem Serdarom kreirala i novu bazu destinacijskih fotografija s ciljem kreiranja mrežnog mjesta i novih online te offline promotivnih materijala.

U tijeku je i izrada jumbo plakata, bannera te ostalih materijala, nastalih kao logičan slijed razvoja vizualnog identiteta, a u planu je i izrada nove linije promotivnih tiskanih materijala po temama: događanja, kultura, zdravlje, gastronomija, plaže i aktivni odmor, koji prate Image katalog.
 
Osim tiskanih i digitalnih materijala, novitet je i redizajn te izrada novog mrežnog mjesta Turističke zajednice u suradnji s WEB Marketing d.o.o. tvrtkom, odnosno destinacijske web stranice (www.visitlosinj.hr) koja prati digitalne trendove, a na koju su također implementirani novi vizuali. Rad web stranice također prate nove promotivne aktivnosti i na društvenim mrežama, a sve s ciljem prilagođavanja trendovima na inozemnim tržištima.
 
Osim offline te online aktivnosti, tijekom sljedećih mjeseci slijede prezentacije i to u Trstu, Ljubljani te Sete (Francuska) gdje će brojnim sudionicima biti prezentirana kulturna, sportska i pomorska tradicija Lošinja.
 
Direktor Turističke zajednice Dalibor Cvitković posebno zahvaljuje modelima, odnosno stanovnicima koji su dobrovoljno sudjelovali u stvaranju promotivne kampanje te time pomogli postizanju autentičnosti fotografija i doživljaja. Spajanjem svojih offline i online kanala, destinacija aktivno kreće prema ciljanom pozicioniranju turističke ponude otoka vitalnosti na svjetskom tržištu, izjavio je je Cvitković. (www.visitlosinj.hr - foto: Hrvoje Serdar) 
 

Ostale vijesti