Lošinjski primjer kao poticaj kvalitetnijoj promidžbi privatnog smještaja

Slika /arhiva/015_mlosinj_visit1.jpg

Kako bi se u skladu s trendovima unaprijedio način prezentacije, komuniciranja i dodatno promovirao privatni smještaj na području Lošinja, ove je godine osmišljen potpuno novi koncept suradnje s privatnim iznajmljivačima u sklopu kojeg je Turistička zajednica grada Malog Lošinja objavila u travnju ove godine Javni poziv iznajmljivačima za prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti iznajmljivača za 2015. godinu.

Tako će se privatnim iznajmljivačima sufinancirati aktivnosti fotografiranja interijera i eksterijera smještajnih objekata, dizajn apartmana, izrada video zapisa interijera i eksterijera, nabava softvera za vođenje obiteljskog smještaja, oglašavanje u domaćim i stranim medijima, tiskovinama i društvenim mrežama, kupnja stručne literature, izrada promidžbenih materijala i ostale aktivnosti koje pomažu promidžbi obiteljskog smještaja i to do maksimalnog iznosa od 1000 kuna, a do najviše 50 posto troškova ukupnih ulaganja. Prilikom izrade svih digitalnih i tiskanih promidžbenih materijala, a u cilju otočke prepoznatljivosti, preporučeno usklađivanje s vizualnim identitetom Lošinja - otoka vitalnosti, koristeći logo TZ grada Malog Lošinja.

Kod prijave na javni poziv, uvjet privatnim iznajmljivačima je podmiriti sve obveze prema TZ grada Malog Lošinja, priložiti pisane potvrde iz 2015. godine o troškovima koji glase na nositelja rješenja i dokaznice o implementaciji aktivnosti koje su predmet sufinanciranja. Javni poziv financirat će se do ispunjenja iznosa predviđenog za sufinanciranje marketinških aktivnosti iznajmljivača, zaključno do 1. listopada 2015. godine.

Predsjednik TZ grada Malog Lošinja, Gari Cappelli ističe kako je ovo još jedna kvalitetna suradnja turističke zajednice i turističke privrede te da lošinjski koncept može biti temelj za brendiranje, promidžbu i umrežavanje obiteljskog smještaja pod jedinstvenim krovom odnosno na nacionalnoj razini. Bez podizanja kvalitete smještaja ni jedan privatni iznajmljivač neće moći unaprijediti svoje poslovanje tj. povećati prihode, naglašava Capelli i podsjeća kako je godišnji prihod od obiteljskog smještaja oko 1,3 milijarde eura te da su godišnje investicije u obiteljskom smještaju oko 100 milijuna eura što nisu zanemarive brojke s obzirom na tradiciju bavljenja privatnim smještajem na području Repubike Hrvatske. Upravo zbog svega navedenog smatra Capelli, svakako treba dati dodatni poticaj privatnim iznajmljivačima.

Turistička zajednica sudjeluje u razvitku i unapređenju privatnog smještaja kroz niz akcija u cilju podizanja kvalitete usluge, inovacija i kreativnosti u turizmu. Ostvareni su brojni projekti koji su doveli do razvoja destinacije, a dodatnim unapređivanjem kvalitete privatnog smještaja Lošinja poboljšat ćemo kvalitetu usluge u destinaciji i time nastaviti u smjeru razvijanja cjelogodišnjeg turizma, zaključio je Capelli.

Spomenimo da na području grada Malog Lošinj imamo 950 iznajmljivača, raspolažemo s 1956 smještajnih jedinica, 8000 kreveta u apartmanima, sobama, kućama za odmor koji su u 2014. godini ostvarili 640.000 noćenja od ukupno ostvarenih gotovo 2,2 milijuna. Privatni smještaj i dalje čini najveći udjel u ukupnim noćenjima i sudjeluje u ukupnom turističkom prometu s 30,5 posto. Prosječni boravak seže do 9 dana, a prosječna popunjenost iznosi 80 dana.

U Hrvatskoj, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, imamo više od 70.000 iznajmljivača i više od 600.000 kreveta s ostvarenjem od 22,13 milijuna noćenja. Kvalitetnijim osmišljavanjem promidžbe i sufinanciranjem prema lošinjskom modelu vjerujemo da će i hrvatski obiteljski smještaj postići bolje rezultate u budućnosti, jer trenutno prosječna popunjenost iznosi 54 dana, što je još uvjek nedostatno.



Pisane vijesti