​Lošinj u srpnju dosegnuo 67% noćenja u odnosu na prošlogodišnje rezultate

Slika /AAA_2020_MINTIS/fotke/Losinj_foto_Sandro_Tariba .jpg

U mjesecu srpnju zabilježen je turistički promet od 474.601 noćenja što predstavlja ostvarenje 67,3% prošlogodišnjeg rezultata. Promet domaćih turista na razini je 75,2% prošlogodišnjeg prometa dolaska i 77,1% razine u noćenjima.

S ostvarenjem 670.319 noćenja i 83.488 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, Lošinj je ostvario 54,2% prošlogodišnjih noćenja i potvrdio svoju poziciju u top deset vodećih hrvatskih destinacija s najviše ostvarenih noćenja.
 
U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su kampovi s učešćem od 33,1% i ostvarenjem 53% prošlogodišnjeg rezultata.
 
Slijedi posjet u objektima u domaćinstvu s udjelom od 21,7% i ostvarenjem 66% u donosu na prošlu godinu.
 
Ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili su udjel od 11,9% i zabilježili ostvarenje na razini 58%, dok je u hotelima ostvareno 9% udjela u noćenjima i 22,6% prošlogodišnjeg ostvarenja.
 
Nekomercijalni smještaj bilježi udjel u ukupnom turističkom prometu od 24,4%.
 
Od ukupnih 670.319 noćenja, 82,9% ostvarili su strani turisti.
 
Vodeće tržište je Slovenija s udjelom od 38,6% u ukupnim noćenjima i ostvarenjem 73% prošlogodišnjih rezultata.
 
Slijede Nijemci s udjelom 17,5%, domaći gosti s 17,2% Austrijanci s 6,9% , Talijani s 5,8%.
Ostale zemlje ostvaruju udjel od 14%.
 
Ostvarenje ovakvih pokazatelja rezultat je promocije ključnih atributa imidža otoka Lošinja, ugodne klime, bogate raznolikosti i prirodnih ljepota kao i truda i aktivnosti svih dionika u destinaciji.
 
„Vjerujemo da su gosti prepoznali sve prednosti Lošinja kao otoka vitalnosti i u ovim novonastalim okolnostima. U odabiru smještaja najpopularniji su kampovi koji gostima u prirodnom okruženju pružaju dodatnu sigurnost i izoliranost. Kuće za odmor i brojne vile s visokom kvalitetom usluge također bilježe vrlo dobre rezultate. Pojačanim promotivnim aktivnostima na svim tržištima komunicirajući realno stanje na otoku i uvažavajući vrlo dobar odaziv marketinškoj akciji Ferry Free za rujan, očekujemo uspješan nastavak turističke godine“, izjavio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Pisane vijesti