Lorencin na VERN' Forumu o budućnosti hrvatskog turizma

Slika /arhiva/140905_FAH-H9050452.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na panelu o budućnosti hrvatskog turizma u organizaciji Veleučilišta Vern, u sklopu kojega je održao i uvodno predavanje. Uz Lorencina, o vremenskim prilikama  kao razlogu ovogodišnje srpanjske rupe, razvoju turizma u destinacijama i izvan glavne turističke sezone te manifestacijama kao motivima dolaska, govorili  su i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i predsjednik UPUHH-a Kristian Šustar te direktor UHPA-e Željko Trezner. Lorencin je uvodno  predstavio ovogodišnje turističke rezultate za prvih sedam mjeseci, koji pokazuju kako je u tom razdoblju ostvaren porast turističkih dolazaka od 3 posto te noćenja od 1 posto, zbog čega je sezona, unatoč svim izazovima koji su je pratili, vrlo uspješna. Lorencin je studentima predstavio planove razvoja hrvatskog turizma zacrtane u Strategiji razvoja do 2020. godine te rezultate do sada učinjenog. Ministar se osvrnuo i na Strateški marketinški plan koji je u završnoj fazi izrade. „Glavni cilj Strateškog marketinškog plana za razdoblje 2014.-2020. svakako je produljenje turističke sezone. Plan će se uskoro naći na sjednici Turističkog vijeća, međutim s primjenom programa, koji za cilj ima produljenje sezone, već smo krenuli pilot projektom „Hrvatska 365“. Tako su odabrane 22 destinacije koje će razvijati turističke proizvode - zdravlje i wellness, vino i gastronomija, poslovni turizam, kulturni turizam, biciklizam, te aktivni odmor. Jedan je od uvjeta za uključenje u projekt i jamstvo turističkog sektora da će smještajni i ugostiteljski objekti u destinaciji raditi najmanje do 15. listopada“, istaknuo je Lorencin.

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na panelu o budućnosti hrvatskog turizma u organizaciji Veleučilišta Vern, u sklopu kojega je održao i uvodno predavanje. Uz Lorencina, o vremenskim prilikama  kao razlogu ovogodišnje srpanjske rupe, razvoju turizma u destinacijama i izvan glavne turističke sezone te manifestacijama kao motivima dolaska, govorili  su i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i predsjednik UPUHH-a Kristian Šustar te direktor UHPA-e Željko Trezner. Lorencin je uvodno  predstavio ovogodišnje turističke rezultate za prvih sedam mjeseci, koji pokazuju kako je u tom razdoblju ostvaren porast turističkih dolazaka od 3 posto te noćenja od 1 posto, zbog čega je sezona, unatoč svim izazovima koji su je pratili, vrlo uspješna. Lorencin je studentima predstavio planove razvoja hrvatskog turizma zacrtane u Strategiji razvoja do 2020. godine te rezultate do sada učinjenog. Ministar se osvrnuo i na Strateški marketinški plan koji je u završnoj fazi izrade.

„Glavni cilj Strateškog marketinškog plana za razdoblje 2014.-2020. svakako je produljenje turističke sezone. Plan će se uskoro naći na sjednici Turističkog vijeća, međutim s primjenom programa, koji za cilj ima produljenje sezone, već smo krenuli pilot projektom „Hrvatska 365“. Tako su odabrane 22 destinacije koje će razvijati turističke proizvode - zdravlje i wellness, vino i gastronomija, poslovni turizam, kulturni turizam, biciklizam, te aktivni odmor. Jedan je od uvjeta za uključenje u projekt i jamstvo turističkog sektora da će smještajni i ugostiteljski objekti u destinaciji raditi najmanje do 15. listopada“, istaknuo je Lorencin.

Direktor HTZ-a Ratomir Ivičić također se osvrnuo na aktivnosti Hrvatske turističke zajednice za produljenje sezone. ''Svi projekti i aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, kako postojeći, tako i budući, usmjereni su na produljenje turističke sezone s posebnim naglaskom na kvalitetu proizvoda čime će se omogućiti i povećanje potrošnje u destinacijama. Ponosni smo da su destinacije prepoznale važnost projekta Hrvatska 365, čime su dokazale kako kvalitetni proizvodi i odlična suradnja svih dionika u destinaciji, kao ključ uspjeha projekta, doista postoji. To svakako našim partnerima u inozemstvu, kao i svim potencijalnim gostima, budi jake asocijacije na Hrvatsku ne samo kao zemlju sunca i mora već i brojnih ostalih autentičnih i privlačnih proizvoda'', poručio je Ivičić.

Na panelu su se sudionici dotakli i tema provedbe novog strateškog marketinškog plana, PDV-a na strane autobusne prijevoznike, privlačenja gostiju s dalekih tržišta, viznog režima i utjecaja ulaska Hrvatske u Europsku uniju na turizam.



Pisane vijesti