Lani objavljeno 34 posto više oglasa, najviše za turizam

Slika /z_Slike/z_logos/mojposao_logo.JPG

Prošle je godine na portalu MojPosao objavljeno više od 41 tisuću oglasa, 34 posto više nego godinu prije, pri čemu je najveća ponuda zabilježena u turizmu i ugostiteljstvu, dok je najveća potražnja za poslom bila u sektoru trgovine, objavio je u utorak taj portal za zapošljavanje. Najveća ponuda oglasa zabilježena je u kategorijama turizma i ugostiteljstva, 18 posto, i prodaje, 17 posto. Slijedi proizvodnja i zanatske usluge sa 14 posto oglasa.

Najveća potražnja za poslom bila je, pak, u sektorima prodaje, odnosno trgovine, 25 posto životopisa, te administrativnih zanimanja, 19 posto. Slijedio je sektor ekonomije, financija i računovodstva sa 17 posto životopisa, navodi se u priopćenju.

Najtraženija zanimanja u 2017. bila su prodavač, konobar, skladištar, prodajni predstavnik i kuhar (srednja stručna sprema), te programer, nastavnik, osnovnoškolski učitelj, informatičar i ekonomist (visoka stručna sprema).

Neovisno o stručnoj spremi, najtraženija zanimanja bila su konobar, programer, prodavač, kuhar i prodajni predstavnik.

Poslodavci su lani najčešće tražili kandidate sa srednjom stručnom spremom, u 53 posto oglasa to je bio uvjet za prijavu, zaposlenike s višom stručnom spremom tražilo se u 21 posto oglasa, dok se u 28 posto oglasa tražila visoka stručna sprema.

Od ukupnog broja onih koji su tražili posao, njih 54 posto imalo je srednju stručnu spremu, 22 višu, a 15 posto visoku. 

Tijekom 2017. godine na spomenutom je portalu objavljeno ukupno 63 posto oglasa za rad na neodređeno, što je tri posto više nego 2016.

S druge strane, ugovor na određeno lani se nudio u 51 posto oglasa, honorarni su se djelatnici tražili u 7 posto oglasa, dok se tri posto oglasa odnosilo na studentske poslove. 

Nešto više od polovice, 51 posto, tražitelja posla bilo je zainteresirano za stalni radni odnos, a 28 posto za rad na određeno vrijeme. Nadalje, za honorarni posao bilo je zainteresirano 10 posto tražitelja posla, a za sezonski njih 9 posto. 

Lani su poslodavci objavili preko 1.600 oglasa za poslove u inozemstvu, 43 posto više nego godinu ranije, s tim da je najviše oglasa objavljeno za Njemačku, Sloveniju i Austriju. 

Direktor portala MojPosao Igor Žonja poručio je u priopćenju da podaci pokazuju sličan trend kao i prošlih godina, kao i da se najveći skok vidi u broju oglasa za inozemstvo, koji raste brže od ukupnog broja oglasa. (Hina)

Ostale vijesti