ITB: Investicije u hrvatskom turizmu ove godine veće od 400 milijuna eura

Slika /arhiva/ITB-logo4c.jpg

Prema prvim podacima koje je prikupilo Ministarstvo turizma u hrvatskom turističkom sektoru ove se godine investicije kreću oko 410 milijuna eura, izjavio je danas ministar turizma Darko Lorencin na svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu na upit novinara o investicijama. Ističući kako su to nepotpuni i prvi podaci koje su prikupili od sektora, ministar je kazao da u taj iznos nisu uključeni Kupari koji svog investitora, ako sve bude prema planu, očekuju pred ovo ljeto. Analizirali su i investicije u turizmu u prošloj godini koje su, kako je kazao, privatnog sektora u turizmu iznosile 230 milijuna eura i to se odnosilo pretežito na hotelske strukture, što je ocijenio izrazito dobrim, ali i da posebno veseli podatak da je njihov plan za ovu godinu 410 milijuna eura.

Prema prvim podacima koje je prikupilo Ministarstvo turizma u hrvatskom turističkom sektoru ove se godine investicije kreću oko 410 milijuna eura, izjavio je danas ministar turizma Darko Lorencin na svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu na upit novinara o investicijama.

Ističući kako su to nepotpuni i prvi podaci koje su prikupili od sektora, ministar je kazao da u taj iznos nisu uključeni Kupari koji svog investitora, ako sve bude prema planu, očekuju pred ovo ljeto.

Analizirali su i investicije u turizmu u prošloj godini koje su, kako je kazao, privatnog sektora u turizmu iznosile 230 milijuna eura i to se odnosilo pretežito na hotelske strukture, što je ocijenio izrazito dobrim, ali i da posebno veseli podatak da je njihov plan za ovu godinu 410 milijuna eura.

Osim Kupara u to nisu uključene ni još neke investicije koje se pripremaju ili bi se mogle početi pripremati ove godine, a koje bi onda u realizaciju 2015., kazao je Lorencin ocjenivši i da to sve vodi ka cilju iz strategije o 7 milijardi eura investicija do 2020.

Investicijama pridonose i uspješno završene predstečajne nagodbe, a sve je rezultat koordiniranog djelovanja više državnih institucija koje nastoje Hrvatsku učiniti zanimljivijom i jednostavnijom za investicije, što su već svojim zanimanjem potvrdili neki 'veliki' igrači, naglasio je Lorencin.

Poručio je i da je sada jako važno za hrvatski turizam da se počne primjenjivati destinacijski menadžment te da se svi zajedno u destinaciji moraju naći u kreiranju novih turističkih proizvoda temeljenih na prirodi, kulturnoj baštini i enogastronomiji, a ne više toliko na plaži, suncu i moru. Hrvatska ima puno veći potencijal nego je prepoznata u svijetu i to treba aktivirati i iskoristiti za produljenje sezone te povećanje turističke potrošnje i prihoda. (Hina)



Pisane vijesti