Intenzivne promidžbene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na slovenskom tržištu

Slika /arhiva/Croatia-ll-www.jpg

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani nastavlja provoditi promidžbene aktivnosti u cilju pripreme nadolazeće turističke sezone. U ljubljanskom hotelu Austria Trend, 1. ožujka se održava prva ovogodišnja poslovna radionica hrvatskih i slovenskih gospodarskih subjekata, na kojoj je sudjelovanje potvrdilo 13 slovenskih i 23 hrvatska partnera. Bit će to prigoda za upoznavanje s novostima turističke ponude Hrvatske, predstavljanje programa za nadolazeću turističku sezonu kao i razmjena iskustava u izravnom kontaktu s predstavnicima hrvatskih i slovenskih hotela i agencija.

Na jednom od najvećih sportskih događaja u Sloveniji – utrkama svjetskog kupa na Pokalu Vitranc, 10. i 11. ožujka 2012. u Kranjskoj Gori, bit će predstavljena hrvatska turistička ponuda. U suradnji s Turističkom zajednicom Malog Lošinja, u press centru ove sportske manifestacije, u kojem se očekuje više od 400 domaćih i stranih novinara, bit će predstavljena nova izdanja promidžbenih materijala i aktualna turistička ponuda. Povodom najavljenog događaja, Predstavništvo će sudjelovati i na tiskovnoj konferenciji organizacijskog odbora Pokala, koja će se održati u četvrtak, 1. ožujka 2012. godine u poslovnoj zgradi Petrola u Ljubljani.

Nakon toga slijedi prezentacija na tradicionalnom klapskom koncertu u najvećem ljubljanskom sportskom centru Stožice, na kojem će u nedjelju, 18. ožujka, uz najpoznatije hrvatske klape, gostovati i poznati hrvatski glazbenici Petar Grašo i Danijela Martinović. Očekuje se više od 12.000 posjetitelja, a hrvatska turistička ponuda bit će predstavljena na tri izložbena štanda s brojnim promidžbenim materijalom kojeg je osiguralo predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani.

Također, sredinom ožujka počinje i kampanja oglašavanja Hrvatske turističke zajednice u slovenskim medijima, tisku i radio postajama, internetu i društvenim mrežama. Većina navedenih aktivnosti usmjerena je na motivaciju dolaska slovenskih gostiju u predsezoni, posebno za Prvomajske praznike, kad u Hrvatskoj očekujemo više od 80.000 slovenskih gostiju.

Trenutne informacije s tržišta vrlo su dobre i daju nadu za ponavljanje prošlogodišnje rekordne sezone, kada smo u Hrvatskoj ugostili gotovo 1,2 milijuna slovenskih gostiju, koji su ostvarili više od 7,3 milijuna noćenja.



Pisane vijesti