Intenzivna promidžba Hrvatske u Americi i Kanadi

Slika /arhiva/Croatia-ll-www.jpg

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Americi intenzivno radi na promidžbi Hrvatske kao gastronomskog odredišta na kanadskom i američkom tržištu pa je tako u posljednje vrijeme realiziran niz aktivnosti u tom smjeru. U Hrvatskoj javnosti najviše je odjeknula dugoočekivana emisija „No Reservations: Croatian Coast” poznatog američkog televizijskog chefa, Anthony Bourdaina, premijerno prikazana 23. travnja 2012. godine. Osma sezona Bourdainovog nagrađivanog serijala u Hrvatskoj snimana je ujesen prošle godine, a emisija je u sat vremena prikazala Hrvatsku kao novo „vruće“ gastronomsko odredište te naišla na vrlo dobre kritike.
 
Prošli tjedan izašlo je svibanjsko izdanje časopisa Condé Nast Traveler koje je rovinjski hotel Lone uvrstilo na ljestvicu „Hot List 2012.“, a nedavno je i premijerno prikazana TV emisija „Wine Portfolio: Hrvatska“ na TV kanalu CNBC World koji broji oko 95 milijuna gledatelja u Sjevernoj Americi i Kanadi. Također,  prošlog tjedna završilo je i studijsko putovanje američkih i kanadskih novinara koji su u organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Americi posjetili kontinentalnu Hrvatsku. Studijsko putovanje „Gastronomija kontinentalne Hrvatske“ obuhvatilo je gastronomske delicije i kulturnu ponudu Zagreba, Kutjeva, Slavonskog Broda, Osijeka, Iloka i Varaždina.
 
Predstavništvo trenutačno priprema studijsko putovanje za snimanje TV emisije „Grannies on Safari“ koja će se prikazati na kanalu PBS, kao i suradnju s etabliranim američkim gastro magazinom „Saveur“ te magazinima „Brides“ i „Islands“, koji će objavljivati priče o Hrvatskoj.



Pisane vijesti