HTZ: Od siječnja edukacija sustava TZ o Strateškom marketinškom planu

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Nakon što je sredinom rujna Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo završno izvješće Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje 2014.-2020., direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić predstavio ga je u listopadu, na Danima hrvatskog turizma. Također, Strateški marketinški plan je početkom studenoga predstavljen i svim direktorima županijskih turističkih zajednica, dok će se sredinom prosinca održati i sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice na kojoj će ovaj dokument i biti službeno usvojen.

S ciljem upoznavanja cijelog sustava turističkih zajednica s postavkama SMPHT-a, HTZ od siječnja 2015. počinje s nizom edukativnih radionica za ovaj sustav, čime će se omogućiti detaljnije upoznavanje s postavkama SMPHT-a, ali i njegova lakša implementacija u sve strateške i ostale dokumente turističkog sustava te time i realizacija ciljeva zacrtanih u njemu.

''Za kvalitetnu implementaciju ovoga strateškog dokumenta hrvatskog turizma ključno je da sve razine turističkog sustava budu dobro i detaljno upoznate s njime. SMPHT će provoditi Glavni ured HTZ-a u suradnji s turističkom industrijom i ostalim suradnicima djelujući u skladu s načelima opće korisnosti, usredotočenosti na unapređenju prodaje te poštivanju rastuće autonomnosti regionalnih i lokalnih turističkih zajednica te će u tom smislu GU HTZ postati partnerom turističkih zajednica. Ciljevi SMPHT-a, jačanje nacionalnog turističkog brenda, povećanje turističkog prometa u razdoblju pred i posezone te povećanje prosječne potrošnje turista, bit će podržani i snažnom suradnjom koju će HTZ pružiti turističkoj industriji. Podsjećam još jednom kako ovaj dokument, zajedno sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma, predstavlja kvalitetan okvir i temelj za sve nadolazeće operativne planove u godinama koje slijede. Strateški je to plan cijeloga sustava i cijelog hrvatskog turizma te je u operativnom smislu zahtjevniji i od same Strategije'', rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Od sredine listopada Izvršni sažetak Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma dostupan je i na web stranicama Hrvatske turističke zajednice.



Pisane vijesti