HTZ kampanja "Visit Croatia. Share Croatia."

Slika /arhiva/014_visit-share_w.jpg

Na brojnim europskim i svjetskim internet portalima te društvenim mrežama, ovih je dana krenula promocija hrvatskog turizma kroz kampanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Visit Croatia. Share Croatia.", koja se temelji na ideji dijeljenja turističkih iskustava na putovanjima po Hrvatskoj omogućavajući praktički svakom posjetitelju da pokaže što ga je oduševilo u i o Hrvatskoj te da to podijeli sa svijetom s ciljem jačanja promocije pred glavne ljetni dio ove sezone i općenito jačeg prepoznavanja Hrvatske u svijetu.

Kampanju je, kako se doznaje iz Glavnog ureda HTZ-a, izradila marketinška agencija BBDO iz Zagreba temeljem pozivnog natječaja uvodeći novost u konceptu prema kojem su u ulozi glumaca, režisera, modela i prezentera Hrvatske stvarni ljudi koji su Hrvatsku posjetili i svoja iskustva žele podijeliti s drugima.

Bilo da snime 'selfie' fotografiju ili video, ili da označe 'hashtagom' #LoveCroatia i #ShareCroatia, svi su posjetitelji Hrvatske u toj kampanji pozvani da to podijele na društvenim mrežama po vlastitom izboru, pri čemu iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da će uskoro objavljene materijale objediniti i na posebnoj web stranici www.ShareCroatia.hr.

Kampanja se odvija u sklopu profila HTZ-a "Love Croatia" na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Pinterest i FourSquare, kao i na internet portalima u zemljama u kojima HTZ ima predstavništva, u vezi čega iz Glavnog ureda HTZ-a napominju i da se mediji odabiru u skladu sa specifičnim zahtjevima svakog pojedinog tržišta.

Osim na internetu, odnosno online putem, ta se kampanja provodi i putem offline ili klasičnog oglašavanja u svim najvažnijim globalnim i europskim tiskovnim i elektroničkim medijima, u kojima se i već otprije, od travnja pa sve do listopada, oglašava hrvatski turizam.

Ove je godine za internet ili online oglašavanje hrvatskog turizma, prema Programu rada HTZ-a, predviđeno ukupno 32 milijuna kuna, a za offline oglašavanja ukupno blizu 55 milijuna kuna, što je u odnosu na realizirano u prošloj godini porast za oko 70 posto, odnosno za 82 posto, uz napomenu da predviđeni iznosi za ovu godinu uključuju i PDV.

U strukturi online (internet) oglašavanja za ovu godinu najviše, 18,8 milijuna kuna ili oko 56 posto više nego što je realizirano prošle godine, predviđeno je za oglašavanje na portalima emitivnih tržišta, dok je za oglašavanje na društvenim mrežama planirano 6,8 milijuna kuna ili dvostruko više nego lani.

Pojačano je i oglašavanje za tražilice, za oko 38 posto, na 6,4 milijuna kuna, pri čemu iz Glavnog ureda napominju da se ove godine prvi put takva vrsta oglašavanja provodi i na tržištima Japana, Mađarske (gdje je lani bilo uključeno samo oglašavanje na društvenim mrežama), Poljske (prošle godine samo na portalima), Rusije (na ruskoj tražilici Yandex) te SAD-a.

Za offline oglašavanje iz Glavnog ureda kažu da uključuje oglašavanje u tisku, vanjsko oglašavanje, TV i radio te posebne tržišne aktivnosti, a odabir offline i internet kanala, kao i udjel svakog pojedinačnog kanala u ukupno predviđenom iznosu, definiran je u suradnji s predstavništvima HTZ-a.

Tako je i najveći postotak sredstava planiranih za internet oglašavanje predviđen za njemačko tržište (24 posto), slijede Poljska (s 10 posto), Austrija i Italija (sa po 9 posto), Češka i Velika Britanija (po 7 posto) te Skandinavija (5 posto). Od ukupnog iznosa za offline oglašavanje također se najviše planira za Njemačku (28 posto), a slijede Velika Britanija i Irska (12,3 posto), Skandinavija (9,6 posto) te Austrija (8,7 posto).

(Hina)



Pisane vijesti