HTZ će objaviti pobjednike u svojim projektima na Danima hrvatskog turizma

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica će na Danima hrvatskog turizma objaviti pobjednike u projektima Čovjek-ključ uspjeha u turizmu, godišnje hrvatske turističke nagrade "Anton Štifanić" i turističke nagrade za životno djelo, Experience Croatia-Doživi Hrvatsku, Volim Hrvatsku te EDEN-Europske destinacije izvrsnosti.

Predstavnici sustava turističkih zajednica iz deset hrvatskih klastera sudjelovali su u akciji ocjenjivanja destinacija, koju su u akciji Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku provele Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska radiotelevizija.

Čovjek - ključ uspjeha u turizmu nacionalni je program usmjeren na podizanje razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u destinaciji, čija je svrha obuhvatiti sve djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju "slike" gostiju o Hrvatskoj kao gostoljubivoj i privlačnoj turističkoj destinaciji i one koje svojim radom mogu utjecati na podizanje kvalitete usluge u turizmu, kao najvažnijem hrvatskom izvoznom proizvodu. U okviru projekta i ove je godine održan izbor za djelatnika godine.
 
Ove godine se po prvi puta na Danima hrvatskog turizama, za 2012. godinu, dodjeljuje hrvatska turistička nagrada koja se dodjeljuje kao godišnja nagrada „Anton Štifanić“ i kao nagrada za životno djelo. Godišnja nagrada je ime dobila po Antonu Štifaniću, hrvatskom turističkom radniku, jednom od onih koji su obilježili turizam u Istri i kojega se smatra "ocem" porečke Plave lagune.
 
U nacionalnom programu dodjele oznake kvalitete u kulturnom turizmu Experience Croatia-Doživi Hrvatsku, usmjerenom ka podizanju svijesti o dugoročnom održivom razvoju koji se temelji na kvaliteti te podrazumijeva suradnju kulturnog i turističkog sektora u stvaranju ukupnog kulturno-turističkog proizvoda spremnog za distribuciju, oznake kvalitete dodjeljuju se u kategorijama: destinacija kulture, kulturna ustanova, kulturna manifestacija i kulturni itinerar.
 
S ciljem stvaranja europske mreže najljepših destinacija održivog turizma, te promoviranja novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, 2006. godine Europska komisija je u zemljama članicama Europske unije pokrenula pilot projekt za izbor europskih destinacija izvrsnosti pod nazivom EDEN - European Destinations of Excellence. Ciljevi projekta su promicanje europskog turizma, stvaranje svijesti o raznolikosti i kvaliteti europske turističke ponude, promicanje zemalja i regija, ublažavanje sezonalnosti, promoviranje turistički manje razvijenih destinacija pod sloganom "Otkrijte skrivena blaga Europe" i poticanje destinacija za razvoj modela održivog razvoja turizma.Tema izbora za EDEN destinaciju 2012./2013. godine je "Pristupačni turizam" pod kojime se podrazumijeva turizam dostupan svima, odnosno turističke i ostale usluge prilagođene osobito ciljanim skupinama s posebnim potrebama kao što su osobe s invaliditetom, osobe starije životne dobi i obiteljima s malom djecom.


Pisane vijesti