Hrvatska zemlja partner na turističkom sajmu f.re.e

Slika /arhiva/w-190214-fr-ee1.jpg

U Muenchenu je danas, svečanom ceremonijom rezanja vrpce, počeo najveći turistički sajam Bavarske i jedan od važnijih u Njemačkoj - f.re.e, na kojemu je ove godine zemlja partner Hrvatska. Ministar turizma Darko Lorenicin na otvorenju sajma to je ocijenio logičnim zbog dugogodišnjih odličnih partnerskih odnosa, ali i vrlo pozitivnim za daljnji porast broja njemačkih turista u Hrvatskoj. Ministar je kazao da Hrvatska do 2020. planira investicije od 7 milijardi eura u izgradnju novih hotela, kampova i drugih objekata te u nove kvalitetne proizvode, a pozvao je Nijemce i Bavarce da posjete Hrvatsku i sami se uvjere u njene potencijale. Uz ministra na otvaranju sajma f.re.e, na kojem se do 23. veljače predstavlja oko 1500 izlagača iz 50-ak zemalja svijeta, govorili su i direktor sajma Reihard Pfeiffer te državni tajnik u bavarskom ministarstvu za gospodarstvo Franz Joseph Pschierer, pri čemu su obojica naglasili dobre odnose Hrvatska i Bavarske, kao i želje Bavaraca za odmorom u Hrvatskoj.

U Muenchenu je danas, svečanom ceremonijom rezanja vrpce, počeo najveći turistički sajam Bavarske i jedan od važnijih u Njemačkoj - f.re.e, na kojemu je ove godine zemlja partner Hrvatska.

Ministar turizma Darko Lorenicin na otvorenju sajma to je ocijenio logičnim zbog dugogodišnjih odličnih partnerskih odnosa, ali i vrlo pozitivnim za daljnji porast broja njemačkih turista u Hrvatskoj.
Ministar je kazao da Hrvatska do 2020. planira investicije od 7 milijardi eura u izgradnju novih hotela, kampova i drugih objekata te u nove kvalitetne proizvode, a pozvao je Nijemce i Bavarce da posjete Hrvatsku i sami se uvjere u njene potencijale.

Uz ministra na otvaranju sajma f.re.e, na kojem se do 23. veljače predstavlja oko 1500 izlagača iz 50-ak zemalja svijeta, govorili su i direktor sajma Reihard Pfeiffer te državni tajnik u bavarskom ministarstvu za gospodarstvo Franz Joseph Pschierer, pri čemu su obojica naglasili dobre odnose Hrvatska i Bavarske, kao i želje Bavaraca za odmorom u Hrvatskoj. Ceremoniju otvaranja, koja je ocijenjena decentnom i jednostavnom bez puno rastrošnosti, pratio je i nastup grupe Meritas, ali i brojni posjetitelji sajma, a kojih organizator ove godine očekuje i više od lanjskih 110 tisuća.

Hrvatski štand od 240 metara četvornih dobro je posjećen već prvog dana, a uz HTZ, koji je i nositelj nastupa i partnerstva, na njemu se predstavlja i 20-ak suizlagača, turističkih tvrtki i zajednica iz cijele Hrvatske. Osim toga, na sajmu je još nekoliko hrvatskih štandova, kao i veliki plakati, klape te folklorne skupine koje će svakodnevno nastupati na glavnoj pozornici.

Po otvaranju sajma, ministar Lorencin i direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić obišli su sajam te potom na hrvatskom štandu dali izjave za brojne hrvatske i njemačke medije i razgovarali s predstavnicima touroperatora. Matešić je kazala da ove godine HTZ za oglašavanje i promociju na njemačkom tržištu ukupno ulaže više od lanjskih 3 milijuna eura, a i ona i ministar Lorencin ističu kako će se efekti partnerstva na sajmu vidjeti tek poslije.

Ministar je istaknuo i da njemačko tržište dobro poznaje Hrvatsku, da se iz godine u godinu bilježi rast, a novim kampanjama želi se animirati i one Nijemce koji još nisu dolazili, a žele. Njih je, po nekim istraživanjima, oko 7 milijuna koji bi u Hrvatsku mogli doći u idućim godinama.

Osim predstavljanja hrvatske turističke ponude općoj javnosti, sajam je izvrsna prilika za kontakte i razgovore s poslovnim partnerima. Uoči sajma održan je sastanak s predstavnicima tvrtke FTI, četvrte njemačke turoperatorske grupacije s tržišnim udjelom od 6,7 posto prometa. FTI ostvaruje promet od 1,5 milijardi eura i 2,7 milijuna putnika, od čega 50 tisuća prema Hrvatskoj i hotelima od Istre do Dubrovnika zahvaljujući jednom od većih kataloga za Hrvatsku u Njemačkoj. Grupaciji pripadaju i turoperator BigXtra te prodajni kanal Sonnenklar TV.

(Hina/Mint)



Pisane vijesti