HRVATSKA VEČER U MÜNCHENU

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

U cilju promidžbe hrvatske turističke ponude na nama važnom i tradicionalnom njemačkom tržištu, 5. svibnja 2010. godine s početkom u 19,30 sati u reprezentativnom prostoru jednog od najstarijih münchenskih hotela „Bayerischer Hof“, Hrvatska turistička zajednica organizira manifestaciju Hrvatska večer - promidžbu hrvatskog turizma za Saveznu Republiku Bavarsku.

Ovo predstavljanje Hrvatske za medije, turoperatore, te predstavnike društvenog života Münchena obuhvatit će prezentaciju o novostima iz turističke ponude naše zemlje, prikazat će se novi promidžbeni spotovi hrvatskog turizma, a sve kroz gastro i eno ponudu i prigodan glazbeni program.

Budući da je jedan od ciljeva marketinške politike Hrvatske turističke zajednice u 2010. godini i pojačana aktivnost na afirmaciji proizvoda vina i gastronomije, na ovoj će manifestaciji biti predstavljene neke od najuspješnijih sorti vina poput graševine, malvazije, plavca kao i ostale važne sorte. Pokriveni su svi stilovi, od svježih i živahnih žlahtina s otoka Krka, preko „trendy“ malvazija, punih i moćnih plavaca iz južne Dalmacije do slatkih predikata s kontinenta.

U glazbenom dijelu programa nastupit će Ivana Husar Mlinac i Jacques Houdek, te klapa Maslina. Također, za vrijeme trajanja svečane večere na video zidovima dvorane će se prikazivati prepoznatljivi motivi hrvatskih turističkih odredišta, a gostima će se podijeliti promidžbeni materijali i suveniri Hrvatske turističke zajednice.

Do sada je u sklopu promidžbe na njemačkom tržištu odrađena većina sajamskih nastupa, poslovnih radionica, a u tijeku je kampanja oglašavanja na TV, tisku i internetu. Nakon Hrvatske večeri u Münchenu, 20. svibnja se priređuje i prezentacija hrvatskog turizma u Düsseldorfu.
 

Najave