- Objavljeno: 10.03.2014.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Češkoj i u Sloveniji
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice od 7. do 9. ožujka predstavilo je hrvatsku turističku ponudu na regionalnom turističkom sajmu „Dovolena a región, Lázeňství“ (Odmor i regije, Wellness) u češkom gradu Ostravi. Za oko 12.000 posjetitelja pripremljen je presjek turističke ponude Hrvatske, od unutrašnjosti preko cijele obale, uključujući mogućnosti aktivnog odmora i wellnessa. Na sajmu je, uz sve važnije putničke agencije iz sjeveroistočnog dijela Češke, svoju ponudu predstavio i najjači turoperator u Češkoj, Vitkovice tours, koji ima sjedište u Ostravi. HTZ je svoj nastup na sajmu u Ostravi zaokružila plaketom za opremljenost i izgled štanda koju su joj dodijelili organizator sajma i stručna komisija.
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, u suradnji s turističkim zajednicama Istarske županije i grada Vrsara, 8. i 9. ožujka predstavilo je hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvažnijih sportskih događaja u Sloveniji, veleslalomskim i slalomskim utrkama Svjetskoga kupa najboljih muških skijaša, 53. Pokalu Vitranc u Kranjskoj Gori. Hrvatsko predstavništvo u VIP i medijskom centru, pred više od 400 domaćih i stranih novinara te drugih VIP gostiju, predstavilo je promotivni materijal aktualne hrvatske turističke ponude, a samu prezentaciju obogatila je i degustacija istarske medice i biske te istarskoga pršuta, dok su na cilju staze, uz ostale sponzore, bili postavljeni veliki transparenti s logotipom HTZ-a. I ove je godine štand posjetio Ivica Kostelić i oduševljenim fanovima dijelio autograme i fotografirao se s njima. U sklopu Vitranca započela je i velika promocijska akcija pod nazivom »OBJEMITE POMLAD NA HRVAŠKEM« koju je organiziralo predstavništvo HTZ-a u Sloveniji u suradnji sa TZŽ Kvarnera i TZŽ Istre te je nazočnima podijeljen velik broj letaka na kojima se, uz popis i linkove najatraktivnijih događanja, nalazi i vrijednosni bon od 20 eura koji gost može iskoristiti u nekom od hotela u Istri i Kvarneru koji su uključeni u akciju. 53. Pokal Vitranc medijski je izuzetno dobro popraćeno događanje kojega je prenosilo više od 20 svjetskih TV kuća, a u dva dana utrke je posjetilo 10.000 domaćih i stranih posjetitelja.