Hrvatska, Kina i Ujedinjeni arapski emirati kao turističke zvijezde u usponu

Slika /arhiva/wtm-lgif

World Travel MarketNa turističkom sajmu World travel market WTM) u Londonu jučer je objavljeno da Australija zauzima najviše mjesto kao zemlja brend prema drugom godišnjem Indeksu zemlje brenda 2006. (CBI), dok SAD i Italija zauzimaju drugo i treće mjesto. CBI je također prepoznao Hrvatsku, Kinu i Ujedinjene arapske emirate kao tri zemlje u vrhu «zvijezda u usponu» - potencijalne glavne turističke destinacije u narednih pet godina, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice.

CBI prepoznaje zemlje kao brendove i novonastale globalne trendove putovanja u svjetskom najbržem rastućem gospodarskom sektoru (prema navodima Svjetske turističke organizacije (WTO) izričito za deviznu zaradu i otvaranje radnih mjesta)  putovanja i turizam.  Naime, ovaj sektor predstavlja više od jednog zaposlenja na 11 diljem svijeta.

Hrvatsku turističku zajednicu posebno raduje što je svjetska turistička struka prepoznala Hrvatsku kao zemlju u uzlazu, a glavna pozitivnost hrvatskog turizma je ta da smo uspjeli stabilizirati i unaprijediti poziciju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u cjelini i pokazati da smo respektabilna turistička zemlja, smatra Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.

Inače, globalna studija provedena je na više od 1,500 međunarodnih putnika, stručnjaka putničkih industrija i stručnjaka za gostoprimstvo koju je izradio FutureBrand, vodeći globalni brend konzultant, zajedno s tvrtkom za odnose s javnošću Weber Shandwick’s Global Travel Practice. Studija istražuje kako zemlje brendovi postaju brend i koji su ključni kriteriji po kojima se rangiraju.

Ovogodišnji CBI uključuje prilagođene podatke o zemljama kao i razvrstavanje, nove trendove, motivacije za putovanja, izazove i prilike unutar svijeta putovanja, turizma i zemalja brendova.  „Zemlje se više ne mogu smatrati kao sirovina. Brend zemlje je više od turizma. To je izvoz, trgovina i industrija“, rekla je Rina Plapler, izvršna direktorica FutureBrand-a. “Mi i dalje vjerujemo da je postizanje brenda izvrsna prilika i za razvijene zemlje i zemlje u razvoju za izgradnju prednosti, ugleda, odanosti i zalaganja”, dodala je tom prigodom.



Pisane vijesti