Grayling globalna PR agencija HTZ-a

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Grayling je globalna PR agencija Hrvatske turističke zajednice (HTZ), a voditeljica globalnog PR-a pri Glavnom uredu HTZ-a je Jelena Slavujević, doznaje Hina u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Proces odabira globalne PR agencije HTZ je završio nakon provedenog natječaja, a stručno je povjerenstvo agenciju Grayling ocijenilo najboljom, kažu u Glavnom uredu HTZ-a.

Grayling je jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, PR i organizaciju događanja, sjedište joj je u Londonu, ima 56 ureda u 26 zemalja, uz ostalo i u Hrvatskoj gdje ured u Zagrebu pokriva i bližu regiju.

Neki od njihovih globalnih klijenata su British Airways, PayPal, Hilton Worldwide, DHL te mnogi drugi.

Iz Glavnog ureda HTZ-a napominju da se suradnja s Graylingom ugovara na tržištima/geozonama za njemačko govorno područje (Njemačka, Austrija te pojedini kantoni Švicarske), za Ujedinjenu Kraljevinu, za talijansko govorno područje (Italija te švicarski kanton Ticino), za francusko govorno područje (Francuska te pojedini kantoni Švicarske), za nordijske zemlje (Švedska i Norveška), za Nizozemsku, Poljsku te SAD (područje New Yorka).

Detalje iz ugovora s Graylingom, poput iznosa i rokova angažmana te drugog za sada ne iznose.

Iz HTZ su ranije najavljivali da će zbog potrebe provedbe novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma do 2020. te zaokreta i promjena u promociji turističke Hrvatske anagžirati jaku globalnu PR agenciju.

Zbog toga su natječajem tražili i voditeljicu službe za globalni PR pri Glavnom uredu HTZ-a te su, kako kažu, sukladno prijedlogu angažirane 'head hunting' agencije, izabrali Jelenu Slavujević.

Slavujević je do nedavno radila u zagrebačkoj marketinškoj i PR agenciji Abrakadabra.

(Hina) 



Pisane vijesti