- Objavljeno: 14.07.2011.
Ghassan Aidi iz IH&RA-e: Hrvatska je raj na zemlji
Boraveći ovih dana u Dubrovniku predsjednik jednog od najvećih strukovnih udruženja u svijetu Međunarodnog udruženja hotelijera i restoratera-IH&RA Ghassan Aidi izjavio je da je Hrvatska raj na zemlji te da vjeruje kako će ju u budućnosti posjećivati još više turista iz cijelog svijeta otkrivajući pritom ne samo njene već poznate nego i druge do sada im još nepoznate destinacije.
O tome se danas doznaje iz dubrovačkog sjedišta Jadranskih luksuznih hotela (JLH) u čijem je jednom od hotela (Dubrovnik Palace) Aidi boravio ovih dana na godišnjem odmoru s obitelji.
Tom je prilikom razgovarao i s direktorom Uprave JLH-a Olegom Valjalom kojemu je, kako prenose iz JLH-a, nagovijestio mogućnost organizacije svjetskog kongresa IH&RA-e eventualno već 2013. u Dubrovniku koji bi, kao i svaki njihov kongres, okupio međunarodne stručnjake iz turističkog sektora, predstavnike vodećih hotelskih lanaca i poznatih hotelskih brandova.
Aidi je poznati svjetski stručnjak i s 30-ogodišnjim iskustvom veteran turističke industrije, a od 2006. je na čelu IH&RA-e koja je osnovana 1946. u Parizu, a danas ima sjedište u Švicarskoj i okuplja u više od 100 zemalja svijeta oko 250 tisuća hotela, hotelskih lanaca i međunarodnih hotelskih udruga te osam milijuna restorana.
Posjet Dubrovniku je njegov treći posjet Hrvatskoj u zadnjih nekoliko godina, koja ga, kako je kazao, svaki put iznova oduševi.
Prvi put je bio u Zagrebu za kojeg kaže da mu se jako svidio, drugi put u Opatiji koju doživljava kao 'balkanski Monte Carlo' ali s više 'nevinosti', dok je za Dubrovnik kazao da je prekrasan i sigurno među poznatijim hrvatskim odredištima i lukama u svijetu.
Govoreći o najnovijim trendovima u hotelskoj industriji u svijetu naglasio je veliku moć informacije i interneta, koje drži i trenutno najvažnijim trendom. Većina gostiju koji danas dolaze u hotele diljem svijeta odmah gleda ima li hotel wi-fi pristup internetu, te je li besplatan ili koliko košta, pri čemu često ako naiđu na suprotno ne mogu vjerovati da su izabrali hotel bez toga.
Besplatan internet u hotelima u svijetu postaje danas sve uobičajenija ponuda kao dodatna vrijednost hotela, jer današnji ljudi stalno žele biti online, napominje Aidi.
Drugim važnim ovogodišnjim trendom označio je povratak luksuznim hotelima, što turisti nakon nekoliko godina stagnacije ponovo dosta traže i spremni su platiti. (Hina)